اخبار داغ

معرفی کلینیک مشاوره کسب و کار

سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر کلینیک مشاوره کسب و کار استان خوزستان گفت : یکی از دلایل موفقیت کشورهای صنعتی، پیوند دانشگاهیان و متخصصان با صنعتگران و متولیان اصلی تولید می‌باشد. یکی از مهم‌ترین مشکلات واحدهای صنعتی در کشورمان، عدم ارتباط بین صنعتگران و دانشگاهیان است. بنابراین برای ایجاد پل ارتباطی میان دانشگاه و صنعت، کلینیک […]

اشتراک گذاری
28 آبان 1399
85 بازدید
کد مطلب : 9328

سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر کلینیک مشاوره کسب و کار استان خوزستان گفت : یکی از دلایل موفقیت کشورهای صنعتی، پیوند دانشگاهیان و متخصصان با صنعتگران و متولیان اصلی تولید می‌باشد. یکی از مهم‌ترین مشکلات واحدهای صنعتی در کشورمان، عدم ارتباط بین صنعتگران و دانشگاهیان است. بنابراین برای ایجاد پل ارتباطی میان دانشگاه و صنعت، کلینیک مشاوره کسب و کار راه‌اندازی شد تا صنایع و تولید کنندگان با هم‌اندیشی با مشاوران به رفع مشکلات در زمینه صنعت بپردازند و این کلینیک‌ها دانش روز صنایع و جامعه را به متقاضی ارائه کنند.

کلینیک مشاوره کسب و کار با هدف ارتباط برقرار کردن بین صنعتگران و مشاورین و متخصصان با سابقه و شناسایی و رفع مشکلات واحد های صنعتی در زمینه های مختلف ایجاد شده است . برخی از اهداف ایجاد این کلینیک به شرح ذیل معرفی گردید :

همیاری و کمک  فکری به متقاضی و ارائه مشاوره در زمینه قوانین و مقررات مربوط به سازمان ها و ادارات ذیربط

کمک فکری به متقاضیان در خصوص پیگیری فرآیند های مرتبط و تکمیل فرمت ها

کمک فکری به متقاضیان در راستای شناسایی عارضه های ساختاری و سازمانی آنها  اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی

سایر مشاوره های فکری مورد نیاز متقاضی در حیطه کسب و کار

پیشگیری از چالش های پیش روی کار آفرینان

پیشگیری از جرایم و خسارات ناشی از نا آگاهی ها و عدم اشراف بر قوانین و مقررات.

ارائه مشاوره تخصصی و فنی به واحد های صنعتی برای حل مشکلات فنی با هدف ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی ،ایجاد بستری مناسب برای ارتباط صنعت و دانشگاه و ایجاد شبکه ای گسترده از متخصصان و استادان از دیگر اهداف این کلینیک بیان شد .

سید فخرالدین طاهرزاده موسویان در پایان گفت تمامی افراد جویای کار شرکت ها و صنایع جهت کسب مشاوره رایگان در حوزه های مختلف کسب و کار میتوانند از طریق تلگرام به شماره ۰۹۳۶۱۵۷۸۲۱۰ پیام ارسال نموده تا در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی مسائل و مشکلات حوزه تولید و اشتغال از کارشناسان برجسته این کلینیک استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *