اخبار داغ

بیش از یک‌ هزار دستگاه خودرو عمومی در استان مرکزی گازسوز شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از گازسوز شدن بیش از یک‌ هزار و ۶۰ دستگاه خودرو عمومی در سطح استان مرکزی خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، سعید جمشیدی با اشاره به افزایش سرعت گازسوز شدن خودروهای عمومی در […]

اشتراک گذاری
28 آبان 1399
72 بازدید
کد مطلب : 9295

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از گازسوز شدن بیش از یک‌ هزار و ۶۰ دستگاه خودرو عمومی در سطح استان مرکزی خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، سعید جمشیدی با اشاره به افزایش سرعت گازسوز شدن خودروهای عمومی در سطح استان مرکزی گفت: گازسوز کردن خودروهای عمومی گامی مؤثر همسو با تحقق اهداف حقوق شهروندی است و از آغاز طرح تاکنون بیش از یک‌هزار و ۶۰ دستگاه خودرو عمومی در سطح استان موفق به نصب تجهیزات گازسوز شدند.

وی میزان خودروهای ثبت‌نام‌شده در سامانه GCR.NIOPDC.IR را بیش از یک‌ هزار و ۵۰۰ دستگاه برشمرد و افزود: با عزمی که در تلاش برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در سطح منطقه مشاهده می‌شود، این فرآیند رشد صعودی دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی با اشاره به رتبه چهارم منطقه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ارزیابی‌های اخیر تأکید کرد: این رتبه سبب ایجاد انگیزه هر چه بیشتر کارکنان منطقه‌ شده و امید است با اتخاذ برنامه‌های جدید بتوان برای آینده نیز گام‌های مؤثری برداشت.

جمشیدی ضمن تشکر از تلاش مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از تلاش مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در راهنمایی و خط‌مشی‌گذاری در این مسیر و همچنین تلاش کارکنان ستادی، گفت: با همکاری، همفکری و تلاش می‌توان این طرح را با موفقیت به پایان رساند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *