اخبار داغ

جمال فتاحی دبیر هیات ورزشی بیماران خاص از ارسال ۶ هزار ماسک برای ۱۶ شهرستان و توزیع بین ورزشکاران تحت پوشش و پرداخت کمک‌ هزینه‌های درمانی ۱۲۰ ورزشکار استان خبر داد.

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان از ارسال ۶ هزار ماسک برای ۱۶ شهرستان و توزیع بین ورزشکاران تحت پوشش و پرداخت کمک‌ هزینه‌های درمانی ۱۲۰ ورزشکار استان خبر داد. جمال فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: ۶ هزار ماسک برای ۱۶ هیات شهرستانی فعال تهیه و بین آن‌ها توزیع کردیم که […]

اشتراک گذاری
25 آبان 1399
68 بازدید
کد مطلب : 9182

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان از ارسال ۶ هزار ماسک برای ۱۶ شهرستان و توزیع بین ورزشکاران تحت پوشش و پرداخت کمک‌ هزینه‌های درمانی ۱۲۰ ورزشکار استان خبر داد.

جمال فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: ۶ هزار ماسک برای ۱۶ هیات شهرستانی فعال تهیه و بین آن‌ها توزیع کردیم که تقسیم‌بندی این ماسک‌ها به نسبت ورزشکاران هر شهر متفاوت بود، ضمن این که هیات مبلغی را به عنوان کمک‌ هزینه درمانی به ۱۲۰ ورزشکار استان پرداخت کرد.

وی خاطر نشان کرد: این مرحله دوم توزیع ماسک بین ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان بود. در مرحله اول، تعداد ۶۰۰ ماسک فیلتردار برای ورزشکاران استان تهیه شده بود.

دبیر هیات ورزش‌ بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان درباره شرایط سخت کرونایی نیز گفت: کرونا می‌توانست آسیب‌های جدی به ما وارد کند ولی ما توانستیم در این شرایط دشوار فعالیت خود را ادامه دهیم و در مسابقات دارت و شطرنج کشور نیز بیشترین تعداد شرکت‌کننده را در میان استان‌های دیگر داشته باشیم. در مجموع، ۹ نفر از خوزستان در این مسابقات شرکت کردند که چهار نفر از آن‌ها به جمع هشت نفر پایانی راه پیدا کردند. همچنین مهدی قلاوند توانست به مقام قهرمانی ایران دست پیدا کند و در بخش بانوان هم مژده ‌زارع توانست مقام دوم را ازآن خود کند.

وی افزود: همچنین در این مدت، جلسات آنلاین با روسای هیات‌های شهرستان برگزار شد و به ۱۴ شهرستان سرکشی کردیم. در شرایط کرونا، پویش ورزش در خانه را راه اندازی کردیم که ویدئوهای آن در صدا و سیما پخش شد.

فتاحی همچنین با تشکر از حاجی‌زاده، رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان، گفت: ما جزو اولین هیات‌هایی بودیم که در ابتدای سال مراسم تجلیل از مدال‌آوران را برگزار و نیز مبلغ ۶ میلیون تومان به ورزشکارانی که در مسابقات جهانی و کشوری مقام آورده بودند، پرداخت کردیم.

وی در پایان عنوان کرد: همچنین هفته گذشته برای پنج نفر از ورزشکاران، مچ‌بند هوشمند جهت انجام تمرینات بهتر توسط هیات تهیه شد. در حال حاضر نیز دائما پیگیر احوال ورزشکاران هستیم، به ویژه سیدعلی موسوی که در مسابقات جهانی سال گذشته در کشور انگلستان توانست سه مدال نقره و ۲ برنز به ارمغان بیاورد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *