اخبار داغ

آیفون SE جدید چه زمانی عرضه می‌شود؟

مینگ- چی کو، تحلیلگر برجسته دنیای فناوری اخیرا مدعی شد که در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ میلادی، خبری از آیفون SE جدید نخواهد بود. اپل در ماه آوریل امسال، نسخه ۲۰۲۰ آیفون SE را برای طرفداران برند خود رونمایی و به بازار عرضه کرد. این گوشی از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به آیفون ۸ داشت […]

اشتراک گذاری
23 آبان 1399
54 بازدید
کد مطلب : 9044

مینگ- چی کو، تحلیلگر برجسته دنیای فناوری اخیرا مدعی شد که در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ میلادی، خبری از آیفون SE جدید نخواهد بود.

اپل در ماه آوریل امسال، نسخه ۲۰۲۰ آیفون SE را برای طرفداران برند خود رونمایی و به بازار عرضه کرد. این گوشی از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به آیفون ۸ داشت و از دکمه هوم نیز بهره می‌برد و شواهد نشان می‌دهد که با استقبال خوبی نیز از سوی خریداران همراه شده است.

اما با رونمایی از این گوشی در نیمه نخست امسال، این سوال در ذهن کاربران شکل گرفت که آیا اپل این رویه را در سال ۲۰۲۱ نیز در پیش خواهد گرفت؟ در همین رابطه، مینگ-چی کو، کسی که اغلب پیش‌بینی‌ها و اطلاعات وی در خصوص گوشی‌های هوشمند بویژه محصولات اپل به واقعیت تبدیل می‌شود، اعلام کرد که در شش ماه نخست ۲۰۲۱، خبری از آیفون SE نخواهد بود و اپل عرضه آن را به نیمه دوم سال موکول خواهد کرد.

اگرچه «کو» هیچ توضیح خاصی را در خصوص علت این امر ارائه نداد اما وی اخیرا اعلام کرد شرکت GSEO که تامین‌کننده لنزهای اولتر اواید برای گوشی‌های آیفون این شرکت محسوب می‌شود، به دلیل سفارش‌های زیادی که از سایر شرکت‌ها دریافت کرده، احتمالا نخواهد توانست حجم زیاد سفارش‌های اپل را در تامین این لنزها پاسخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *