اخبار داغ

مداسانی برندی برای شیک پوشان

عمده شال و روسری‌های موجود در بازار را طرح‌های عامه‌پسند تشکیل می‌دهند. یعنی خاص‌بودنی که استایل‌مان را منحصربه‌فرد کند، ندارند که البته بی‌دلیل هم نیست. چون در تیراژ انبوه تولید می‌شوند و چنانچه عامه‌پسند نباشند، روی دست تولیدکننده و فروشنده می‌مانند. به همین دلیل در بین تولیداتی که با رویکرد جلب‌نظر سلیقه اکثریت طراحی و به […]

اشتراک گذاری
20 آبان 1399
112 بازدید
کد مطلب : 8792

عمده شال و روسری‌های موجود در بازار را طرح‌های عامه‌پسند تشکیل می‌دهند. یعنی خاص‌بودنی که استایل‌مان را منحصربه‌فرد کند، ندارند که البته بی‌دلیل هم نیست. چون در تیراژ انبوه تولید می‌شوند و چنانچه عامه‌پسند نباشند، روی دست تولیدکننده و فروشنده می‌مانند. به همین دلیل در بین تولیداتی که با رویکرد جلب‌نظر سلیقه اکثریت طراحی و به بازار عرضه می‌شوند کمتر به طرح‌های خاص و منحصربه‌فرد برمی‌خوریم. اما عده‌ای از طراحان خوش‌ذوق کشورمان به‌ویژه در سال‌های اخیر با تولید شال و روسری طرح خاص به سرمایه‌گذاری روی جذب مشتریان خاص‌پسند روی آورده‌اند. نیازی به گفتن نیست که برندهای این‌چنینی تولیدات‌شان را در تیراژ محدود عرضه می‌کنند و معمولا هم به‌خاطر خاص‌بودن‌شان قیمت‌بالاترند.

خاص‌پسندانی که جنبه مالی برایشان مطرح نیست که هیچ! اما هستند کسانی هم که، باوجود بودجه محدود، ترجیح می‌دهند به‌جای خرید چند دست شال و روسری جورواجور و قیمت‌مناسب درعوض پول‌شان را برای خرید یک دست، اما طرح‌ خاص و برندنشان، پس‌انداز کنند. درهرصورت روی سخن‌مان با شما خاص‌پسندهاست.

مزون شال مدا سانی با نظرسنجی و پشتیبانی حرفه ای ، اقدام به انتخاب و عرضه برترین مدلهای شال و روسری کرده است که این محصولات را جهت بررسی و فروش آنلاین در سایت اینترنتی خود فراهم آورده است. به علاوه در هر جایی از ایران که زندگی می کنید می توانید ، محصول دلخواه و مورد علاقه ی خود را خرید کنید. این اطمینان را به شما می دهیم که تمام محصولات ما دارای ضمانت و از لحاظ کیفیت و سلامتی محصول می باشند. محصول را از طریق روش های گوناگون از جمله اکسپرس تا ۴۸ و پست پیشتاز و یا سفارشی تا ۳ روز به دست شما خواهد رسید. و آن را درب منزل خود دریافت خواهید کرد. برای آسودگی خاطر شما مشترکین عزیز امکان خرید از طریق شبکه های اجتماعی و خرید تلفنی نیز فراهم شده است.
به علاوه شما کاربران گرامی می توانید جدید ترین و آخرین محصولات ما از طریق شبکه اینستاگرام مشاهده نمایید.

راه ارتباطی ما در اینستاگرام :

@modasanii

راه ارتباطی ما در تلگرام:

t.me/modasanii

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *