اخبار داغ

قوه قضاییه با صفحات جعل مدرک در فضای مجازی برخورد کند

دستیار ویژه وزیر علوم در امور حقوق شهروندی با انتشار پستی در اینستاگرام از قوه قضاییه درخواست کرد که مراکز جعل علنی مدرک دانشگاهی را شناسایی و پلمپ کند. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، فریدون جعفری در صفحه اینستاگرام خود  با اشاره به زیاد شدن صفحات صدور مدرک جعلی در […]

اشتراک گذاری
10 آبان 1399
42 بازدید
کد مطلب : 8402

دستیار ویژه وزیر علوم در امور حقوق شهروندی با انتشار پستی در اینستاگرام از قوه قضاییه درخواست کرد که مراکز جعل علنی مدرک دانشگاهی را شناسایی و پلمپ کند.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، فریدون جعفری در صفحه اینستاگرام خود  با اشاره به زیاد شدن صفحات صدور مدرک جعلی در فضای مجازی گفت: جالب این است وقتی بحث جعل علنی مدارک دانشگاهی و تحصیلی مطرح می شود، برخی اصل ماجرا را انکار می کنند.

وی ادامه  داد: من امروز در صفحه جستجوی اینستاگرام عبارت صرفا مدرک را نوشتم پنج صفحه آدرس و نشانی و اکانت مراکز و موسسات بعضا غیرقانونی و کلاهبردار در صفحه ظاهر شد و آن غیر از ارسال پیامک های تبلیغاتی روزانه در همین خصوص برای تقریبا همه ما است.

دستیار ویژه وزیر علوم در امور حقوق شهروندی یادآور شد : آیا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اطلاعی از پیامک ها ندارد، آیا قوه قضاییه نمی تواند این مراکز را شناسایی و پلمپ و با متخلفان برخورد قانونی کند، بعضا عنوان می کنند وزارت علوم باید درخواست کند، این پست را درخواست تلقی بفرمایند.

وی تاکید کرد: مقابله با فساد در هر نوع آن به اراده و جدیت و قاطعیت نیاز دارد چرا که تسامح سبب تجری خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *