اخبار داغ

تهران| کشف ۳ هزار قطعه دلار تقلبی

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف سه هزار قطعه دلار تقلبی خبر داد. به گزارش خبرگزاری تجهیز نبوز و به نقل از تسنیم و گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ۲۹ شهریور ماه امسال گزارشی توسط شهروندان با موضوع فروش دلارهای تقلبی در میدان تجریش به پلیس آگاهی تهران اعلام شد و تیمی از […]

اشتراک گذاری
09 آبان 1399
76 بازدید
کد مطلب : 8316

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف سه هزار قطعه دلار تقلبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تجهیز نبوز و به نقل از تسنیم و گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ۲۹ شهریور ماه امسال گزارشی توسط شهروندان با موضوع فروش دلارهای تقلبی در میدان تجریش به پلیس آگاهی تهران اعلام شد و تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه یکم پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و کارآگاهان موفق شدند فردی به نام “هوشنگ” را دستگیر و در بازرسی‌های بدنی از وی دو هزار قطعه دلار تقلبی کشف کنند.

هوشنگ پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد و گفت مدتی است دلارهای تقلبی را از دو مسئول یک شرکت بازرگانی در حوالی بلوار کشاورز می‌خرد و با قیمتی پایین‌تر از قیمت واقعی می‌فروشد.

پس از شناسایی شرکت بازرگانی، با هماهنگی‌های قضائی هر دو مسئول شرکت در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند و در بازرسی از داخل گاوصندوق شرکت، یک هزار قطعه دلار تقلبی کشف شد.

سرهنگ سید علی شریفی؛ رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با دستگیری نفرات اصلی این باند مشخص شد که دلارها تقلبی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده و قرار بوده با قیمت بسیار پایینی از طریق واسطه‌ها فروخته شود.

به گفته این مقام انتظامی، متهمان برای تکمیل تحقیقات پلیسی دراختیار این پایگاه قرار دارند.

منبع:تسنیم

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *