اخبار داغ

سید فخرالدین طاهرزاده موسویان کاندیدای نمایندگی مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات شد .

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر مسئول پایگاه خبری تجهیز نیوز کاندیدای نمایندگی مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات شد . سید علاءالدین ظهوریان با بیان اینکه هجدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسئول مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، […]

اشتراک گذاری
05 آبان 1399
94 بازدید
کد مطلب : 8141

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر مسئول پایگاه خبری تجهیز نیوز کاندیدای نمایندگی مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات شد .

سید علاءالدین ظهوریان با بیان اینکه هجدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسئول مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، آبان ماه برگزار می شود، گفت: در اجرای تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون مطبوعات از مدیران مسئول محترم مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های اطلاع رسانی کشور دعوت شد تا در صورتی که نامزد نمایندگی برای این دوره هیأت نظارت هستند با نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه جامع رسانه های کشور مراجعه و نسبت به ثبت درخواست نامزدی و درج خلاصه ای از سوابق مطبوعاتی و اجرایی خود اقدام نمایند. در همین راستا سید فخرالدین طاهرزاده موسویان که سوابقی همچون مدیر مسئول نشریات قطعه سازان صنعت ، رهیافتی در مدیریت نفت و گاز ، تحقیقات کاربردی در شیمی ، مدیریت کسب و کار های دانش بنیان ، پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار و افق های نوین در شیمی را در کارنامه خود دارد و یکی برترین فعالان حوزه رسانه در استان خوزستان می باشد در خواست خود را به عنوان کاندیدای نمایندگی مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد .

انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات، هر دو سال یکبار به منظور انتخاب نماینده مدیران مسئول رسانه های کشور در هیات نظارت بر مطبوعات انجام می شود.

مهندس طاهرزاده موسویان ضمن حمایت خانه مطبوعات استان خوزستان و سایر اعضای رسانه ای گفت : امیدوارم انتخابات پیش رو با مشارکت بالای اصحاب رسانه برگزار شود که جلوه‌ای از مسئولیت‌شناسی مدیران رسانه‌ای است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *