اخبار داغ

جاده چالوس

یکی از دلایل اصلی محبوبیت جاده چالوس رودخانه‌ای زیبا به نام رودخانه «کرج» است که در دل آن قرار گرفته است. در واقع بیشتر گردشگران و مسافران تنها به دلیل وجود این رودخانه و درختان اطراف آن جاده چالوس را به عنوان مقصد گردش خود انتخاب می‌کنند.حال سفر به روستایی که این رودخانه از میان […]

اشتراک گذاری
03 آبان 1399
54 بازدید
کد مطلب : 8018

یکی از دلایل اصلی محبوبیت جاده چالوس رودخانه‌ای زیبا به نام رودخانه «کرج» است که در دل آن قرار گرفته است. در واقع بیشتر گردشگران و مسافران تنها به دلیل وجود این رودخانه و درختان اطراف آن جاده چالوس را به عنوان مقصد گردش خود انتخاب می‌کنند.
حال سفر به روستایی که این رودخانه از میان آن عبور کرده است می‌تواند برای گردشگران بسیار جذاب باشد. «آدران» نام روستایی است که فاصله زیادی با تهران ندارد و شما می‌توانید با صرف زمانی ۱ الی ٢ ساعت از تهران به آن برسید.
شاید این روستا جاذبه تاریخی و آثار باستانی در اختیار ندارد اما به دلیل وجود رودخانه کرج که از سد «امیرکبیر» به سمت تصفیه‌خانه کرج و تهران در حرکت است، باعث شده تا این روستا به ویژه در آخر هفته و تعطیلات میزبان گردشگران و مسافران بسیاری باشد. وجود باغ‌های فراوان در حاشیه رودخانه را می‌توان از جذابیت‌ های این روستا یاد کرد، روستایی که شاید بر خلاف تعداد بسیاری از روستا های جاده چالوس ساکنان دائمی بیشتری دارد.

نیوشا دقیقی ماسوله

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *