اخبار داغ

گشایش نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی در ایلام‌

نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور از سوی شرکت پتروشیمی ایلام با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی در این استان افتتاح شد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت پتروشیمی ایلام، آیین افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، محمد نوذری، معاون سیاسی امنیتی […]

اشتراک گذاری
27 مهر 1399
67 بازدید
کد مطلب : 7700

نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور از سوی شرکت پتروشیمی ایلام با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی در این استان افتتاح شد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت پتروشیمی ایلام، آیین افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، محمد نوذری، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، حسن نجفی سمنانی، مدیرعامل پتروشیمی ایلام و جمعی از مقام‌های محلی برگزار شد.

حسن نجفی‌سمنانی، مدیرعامل پتروشیمی ایلام در این آیین، اقدام مسئولانه، خودجوش و ماندگار همکاران و اعضای هیئت موسس نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور در ایلام را مایه فخر و مباهات دانست و گفت: ایجاد این مرکز و صندوق با هدف توجه به وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پتروشیمی ایلام اجرا شده است و امیدواریم که این اقدام تبدیل به کاری ماندگار شود.

وی با ذکر فلسفه‌ ایجاد مرکز نیکوکاری در صنعت پتروشیمی ایلام اظهار کرد: این مرکز همسو با فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی، فرهنگ‌سازی، تجمیع کمک‌ها، شناسایی نیازمندان واقعی و ساماندهی و جلوگیری از کمک‌های متفرقه، توانمندسازی علمی و انتقال دانش با کمک سازمان‌های ذی‌ربط و مشارکت دادن همه‌ سلیقه‌ها در امر کمک و تکریم نیازمندان ایجاد شده است. 

مدیرعامل پتروشیمی ایلام ادامه داد: جای خالی چنین مراکزی در صنعت پتروشیمی در میان تحصیل‌کردگان جامعه وجود داشت و وارد کردن این قشر به‌صورت سازماندهی‌شده به مسئولیت‌های اجتماعی از دیگر اهداف این صندوق بود.

نجفی به اقدام‌های این شرکت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ۴۰۰ خانواده، مشارکت در رزمایش کمک‌های مؤمنانه در دو مرحله به تعداد ۵۰۰ مورد، خرید و نصب ۲ ست بازی کودکان برای روستاهای اطراف شرکت به مبلغ ۷۰ میلیون تومان، تهیه نوشت‌افزار ۲۵۰ دانش‌آموز، انتقال دانش تخصصی و فنی و آموزش‌های عمومی و مشاوره‌ای در آینده‌ نزدیک بخشی از فعالیت‌های پتروشیمی ایلام در قالب مسئولیت‌ اجتماعی است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *