اخبار داغ

اکتشاف نفت، ضرورت ملی است

رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران گفت: اکتشاف نفت یک ضرورت ملی در اجرای برنامه‌های بالادستی صنعت نفت به‌شمار می‌رود. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، رضا پدیدار با بیان این مطلب افزود: ادامه فعالیت‌های اکتشافی نفت به دلیل وابستگی درآمد ملی به ذخایر نفتی […]

اشتراک گذاری
24 مهر 1399
43 بازدید
کد مطلب : 7665

رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران گفت: اکتشاف نفت یک ضرورت ملی در اجرای برنامه‌های بالادستی صنعت نفت به‌شمار می‌رود.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، رضا پدیدار با بیان این مطلب افزود: ادامه فعالیت‌های اکتشافی نفت به دلیل وابستگی درآمد ملی به ذخایر نفتی و حفظ موقعیت راهبردی کشور ضروری است. با تداوم اکتشاف نفت، قدرت چانه‌زنی و کسب درآمدهای ملی افزایش می‌یابد و اقتصاد ایران توانمندتر می‌شود.

وی اکتشاف را از ستون‌های توسعه کشور برشمرد و گفت: هر کشوری برای دستیابی به موفقیت باید در مدار توسعه قرار گیرد و شناسایی ذخایر نفتی یعنی در مدار توسعه ملی قرار داریم.

پدیدار با اشاره به محدودیت‌های کنونی در حوزه صادرات نفت خام، ادامه داد: با این حال، شناسایی ذخایر جدید هیدروکربوری برای تامین نیازهای داخلی و همین‌طور تولید مواد واسطه‌ای و نهایی حائز اهمیت است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *