اخبار داغ

وزارت نفت در مهار کرونا حمایت‌های بی نظیری از خوزستان داشته است

استاندار خوزستان گفت: وزارت نفت و شرکت‌های تابعه پیرامون مهار ویروس کرونا از خوزستان حمایت‌های بی‌نظیری داشتند. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شانا، غلامرضا شریعتی امروز (سه‌شنبه، ۲۲ مهرماه) در آیین اهدای ۱۴۱ دستگاه تنفسی ویژه بیماران کرونایی به مناطق نفت‌خیز از طرف وزارت نفت، با قدردانی و تشکر از حمایت‌ها و […]

اشتراک گذاری
22 مهر 1399
54 بازدید
کد مطلب : 7598

استاندار خوزستان گفت: وزارت نفت و شرکت‌های تابعه پیرامون مهار ویروس کرونا از خوزستان حمایت‌های بی‌نظیری داشتند.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شانا، غلامرضا شریعتی امروز (سه‌شنبه، ۲۲ مهرماه) در آیین اهدای ۱۴۱ دستگاه تنفسی ویژه بیماران کرونایی به مناطق نفت‌خیز از طرف وزارت نفت، با قدردانی و تشکر از حمایت‌ها و تلاش‌های وزارت نفت در مقاطع مختلف به‌ویژه در استان خوزستان، گفت: وزارت نفت در بسیاری از مقاطع از جمله بحث ریزگردها، احیای تالاب هورالعظیم، بحث سیل و غیره همیشه در کنار مردم خوزستان بوده است و شرکت‌های وابسته به این وزارتخانه حتی در بازسازی مناطق سیل‌زده نیز حضور جدی داشتند.

وی افزود: این وزارتخانه همکاری و کمک‌های بسیاری در زمینه بازسازی و تعمیر مدارس سیل‌زده استان خوزستان انجام داده است که از این بابت نیز از مجموعه وزارت نفت قدردانی می‌کنم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ‌ها همیشه و در همه حال در شرایط بحرانی همچون سیل در کنار ما بودند که از این رو جا دارد از وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و هلدینگ خلیج‌فارس (شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس) قدردانی کنم.

شریعتی عنوان کرد: وزارت نفت و هلدینگ خلیج‌فارس در بحث کنترل بیماری کرونا در خوزستان حمایت‌های بی‌نظیری همچون خرید دستگاه‌های کمک تنفسی و تأمین اقلام ضدعفونی و کمک‌های مومنانه داشتند، چنین فعالیت‌هایی سبب شد این استان با مشکلات حادی روبه‌رو نشود.

وی به مجاهدت‌های کادر درمانی کشور در این شرایط سخت اشاره کرد و گفت: استان خوزستان در موضوع کرونا مدتی را با شرایط بحرانی سپری کرد و این کار شبانه‌روزی و تلاش‌های بی‌وقفه پزشکان و کادر درمانی و فرماندهی دکتر نمکی به‌عنوان وزیر بهداشت بود که توانستیم از این شرایط عبور کنیم.

استاندار خوزستان اظهار کرد: باید در کنار هم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کمک به همدیگر این ویروس را کنترل و مهار کنیم، در عین حالی که توسعه، پیشرفت و آبادانی و پیشبرد امور کشور نیز باید مدنظر قرار گیرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *