اخبار داغ

آمادگی پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی برای تولید حداکثری در زمستان

مدیر پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی از آمادگی این مجموعه برای تولید حداکثری گاز در فصل زمستان خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهدی گرامی شیرازی با بیان اینکه نیروهای مجتمع گاز پارس جنوبی از آغاز راه‌اندازی پالایشگاه دوازدهم در پایان سال ۹۶ در فازهای ۲۲ و ۲۴ حضور داشتند، […]

اشتراک گذاری
22 مهر 1399
62 بازدید
کد مطلب : 7595

مدیر پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی از آمادگی این مجموعه برای تولید حداکثری گاز در فصل زمستان خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهدی گرامی شیرازی با بیان اینکه نیروهای مجتمع گاز پارس جنوبی از آغاز راه‌اندازی پالایشگاه دوازدهم در پایان سال ۹۶ در فازهای ۲۲ و ۲۴ حضور داشتند، گفت: از ۳۰ تیرماه امسال مدیریت بهره‌برداری واحدهای تکمیل‌شده به مجتمع پارس جنوبی واگذار شده است و پیمانکاران طرح هم‌اکنون در پالایشگاه مشغول به کار هستند که با تکمیل همه واحدها، پالایشگاه به‌صورت کامل به مجتمع گاز پارس جنوبی واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: همه بخش‌های واحدهای پالایش گاز و تثبیت میعانات گازی در سرویس هستند و بخش‌های پشتیبانی پالایشگاه شامل واحدهای آب، برق و بخار نیز تکمیل شدند، سایر واحدها نیز مطابق برنامه تا پایان امسال تکمیل خواهند شد.

مدیر پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی با اشاره به آمادگی این پالایشگاه برای تولید حداکثری گاز در زمستان، اظهار کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه دوازدهم برای تولید پایدار از ۲۰ مرداد امسال آغاز شد و ۱۵ شهریورماه  پایان یافت.

گرامی شیرازی با بیان اینکه در این تعمیرات هیچ حادثه‌ای رخ نداد و فعالیت‌ها در سلامت کامل انجام شد، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد کارهای برنامه‌ریزی‌شده و ضروری در تعمیرات اساسی انجام ‌شده است و فازهای ۲۲ و ۲۴ با توان کامل برای تولید محصولات خود در زمستان آماده هستند. امیدواریم زمستان را با آرامش پشت سر بگذاریم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *