اخبار داغ

طرح پتروشیمی اسلام‌آباد غرب با توانمندی داخلی عملیاتی می‌شود

مدیرعامل طرح صنایع پتروشیمی اسلام‌آباد غرب با تأکید بر به‌کارگیری دانش‌فنی و استفاده از توانمندی سازندگان داخلی در این طرح گفت: این طرح در مرحله ساخت‌وساز برای بیش از ۱۰۰۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده است. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پتروشیمی اسلام‌آباد غرب، سیدعبدالعظیم پلاسعیدی در جریان بازدید حسن عزیزی، […]

اشتراک گذاری
21 مهر 1399
65 بازدید
کد مطلب : 7548

مدیرعامل طرح صنایع پتروشیمی اسلام‌آباد غرب با تأکید بر به‌کارگیری دانش‌فنی و استفاده از توانمندی سازندگان داخلی در این طرح گفت: این طرح در مرحله ساخت‌وساز برای بیش از ۱۰۰۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پتروشیمی اسلام‌آباد غرب، سیدعبدالعظیم پلاسعیدی در جریان بازدید حسن عزیزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از طرح پتروشیمی اسلام‌آباد غرب با اشاره به اشتغال‌زایی بیش از ۱۰۰۰ نفری در مرحله ساخت‌وساز این طرح به‌صورت مستقیم، گفت: از آنجایی که دانش تولید محصولات پتروشیمی در ایران بومی‌سازی شده و مواد اولیه مناسب را نیز در اختیار داریم، قیمت تمام‌شده پتروشیمی ایران در بازارهای جهانی بسیار مناسب و جذاب است.

وی افزود: به‌منظور اتخاذ وحدت رویه در خصوص چگونگی جذب نیرو با اولویت کارجویان بومی، حل و فصل مسائل روابط کار و مسائل اچ‌اس‌یی، تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، منطقه ویژه پتروشیمی با نظارت استانداری کرمانشاه امضا می‌شود.

پتروشیمی چهارم کرمانشاه و رونق اقتصادی

حسن عزیزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه پتروشیمی اسلام‌آباد غرب به‌عنوان پتروشیمی چهارم کرمانشاه موتور محرکی برای احداث صنایع پایین‌دستی پتروشیمی خواهد بود، گفت: امیدواریم با توجه به جاذبه‌ای که این پتروشیمی ایجاد می‌کند و همچنین زیرساخت‌های خوبی که در منطقه داریم، به‌زودی شاهد ورود سرمایه‌گذاران بیشتر به این منطقه باشیم.

وی اولویت اصلی استان را تداوم روند کاهشی نرخ بیکاری، رونق و جهش تولید و تمرکز بر پیشرفت و توسعه برای رفاه و شکوفایی اقتصادی ذکر کرد و ادامه داد: برای تحقق این مسائل همه ظرفیت‌ها را به‌کار خواهیم گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: احداث پتروشیمی چهارم کرمانشاه، رونق اقتصادی و بازارهای صادراتی گسترده‌ای پیش روی استان قرار می‌دهد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *