اخبار داغ

تحقق کامل برنامه تولید تکلیفی در مسجدسلیمان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه‌ تولید نفت و گاز این شرکت در ۶ ماه نخست امسال‌ خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، قباد ناصری در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های مسجدسلیمان با ارائه گزارشی از وضع و شرایط تولید ۶ […]

اشتراک گذاری
21 مهر 1399
37 بازدید
کد مطلب : 7551

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه‌ تولید نفت و گاز این شرکت در ۶ ماه نخست امسال‌ خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، قباد ناصری در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های مسجدسلیمان با ارائه گزارشی از وضع و شرایط تولید ۶ ماهه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: تحقق همه تعهدهای در نیمه‌ نخست امسال، نشانه‌ تلاش بی‌وقفه، مجاهدت و همکاری صمیمانه‌ همه همکاران ما در شرایط دشوار کرونا و تحریم است.

وی با اشاره به شرایط خاص جغرافیایی، پراکندگی تأسیسات، تلاقی و نزدیکی خطوط لوله با رودخانه‌ها و دریاچه‌ سدها، از پایش مستمر و نظارت برای ایمن‌سازی خطوط لوله، چاه‌ها، تأسیسات و راه‌های ارتباطی در آستانه‌ فصل بارش خبر داد.

احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز در این نشست با اشاره به وسعت حوزه عملیاتی این شرکت گفت: با وجود وسعت بالا و پراکندگی جغرافیایی تأسیسات، برنامه تولید این شرکت با تلاش و پشتکار کارکنان آن به طور کامل محقق شده و با وجود شرایط سخت موجود با رعایت الزامات اچ‌اس‌یی خوشبختانه هیچ‌گونه توقفی در امر تولید به‌وجود نیامده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به اقدام‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: این شرکت در زمینه مقابله با انتشار ویروس کرونا، مهار آتش‌سوزی مراتع و منابع طبیعی و بهسازی و مرمت جاده‌های مواصلاتی فعالیت‌های متعددی داشته است.

در ادامه این نشست مهم‌ترین چالش‌ها و راهکارهای فراروی تولید از مخازن نفت و گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در پایان، برنامه تولید این شرکت برای نیمه‌ دوم امسال تصویب شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت‌های پنج‌گانه بهره‌بردار تابع شرکت ملی مناطق نتف‌خیز جنوب است که براساس برنامه تولیدی تکلیفی ابلاغی ازسوی شرکت ملی نفت ایران، راهبری و مدیریت میدان‌ها و تأسیسات نفت و گاز واقع در شمال استان خوزستان و بخش‌هایی از استان‌های ایلام و لرستان را در گستره‌ای به وسعت تقریبی ۲۷ هزار کیلومترمربع عهده‌دار است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *