اخبار داغ

پرسپولیس در رنکینگ جهانی دو رقمی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در جدیدترین رنکینگ جهانی رتبه ۹۴ را به خود اختصاص داده است.  به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ورزش سه ، پس از عملکرد درخشان سرخ های تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا آن ها با صعود ۲۹ رده ای خود را به جمع ۱۰۰ تیم برتر جهان رساندند […]

اشتراک گذاری
16 مهر 1399
115 بازدید
کد مطلب : 7463

تیم فوتبال پرسپولیس در جدیدترین رنکینگ جهانی رتبه ۹۴ را به خود اختصاص داده است. 

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ورزش سه ، پس از عملکرد درخشان سرخ های تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا آن ها با صعود ۲۹ رده ای خود را به جمع ۱۰۰ تیم برتر جهان رساندند و در رتبه ۹۴ قرار گرفتند.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس

این در حالی است که پرسپولیس با این صعود فوق العاده در جایگاه چهارم آسیا نیز جای گرفت و در منطقه غرب حالا تنها مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان یعنی الهلال را بالاتر از خود می‌بیند.

در رتبه دوم تیم های ایرانی استقلال قرار دارد که دوازدهم آسیاست و رتبه ۲۲۰ جهانی را به خود اختصاص داده است. سپاهان تیم سوم ایران ۳۶۳اُم است، تراکتور هم در رتبه ۴۵۷ قرار گرفته است.

روند صعودی فوق العاده تیم پرسپولیس نشان می‌دهد که آن ها پیش از حضور برانکو ایوانکوویچ، در حوالی ۵۰۰ تیم برتر جهان بودند اما پس از حضور او و حالا با هدایت یحیی گل‌محمدی در جایگاه ۹۴ قرار دارند و در صورت قهرمانی آسیا بی تردید جایگاهی از این بهتر هم خواهند داشت.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *