اخبار داغ

عزم صنعت نفت در اشتغالزایی برای نیروهای بومی جدی است

فرماندار شهرستان کنگان از تلاش‌های انجام‌شده صنعت نفت در به‌کارگیری نیروهای بومی برای اجرای پروژه‌ها قدردانی کرد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سیدعلی پاک‌نژاد گفت: در روزهای اخیر پروژه‌ای در صنعت نفت نیازمند بیش از صد نفر نیروی شاغل بود که تماماً از ظرفیت بومی منطقه […]

اشتراک گذاری
16 مهر 1399
36 بازدید
کد مطلب : 7438

فرماندار شهرستان کنگان از تلاش‌های انجام‌شده صنعت نفت در به‌کارگیری نیروهای بومی برای اجرای پروژه‌ها قدردانی کرد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سیدعلی پاک‌نژاد گفت: در روزهای اخیر پروژه‌ای در صنعت نفت نیازمند بیش از صد نفر نیروی شاغل بود که تماماً از ظرفیت بومی منطقه برای اجرای این پروژه استفاده شد و این اتفاق نشان از توجه جدی صنعت نفت به اشتغال نیروهای بومی دارد و ستودنی است.

وی افزود: امیدواریم ابلاغیه وزیر نفت درباره به‌کارگیری نیروهای بومی به‌صورت جدی دنبال و اجرایی شود.

فرماندار کنگان تصریح کرد: در این شرایط که جامعه درگیر شیوع بیماری کروناست، توجه صنعت نفت و پتروشیمی به حوزه بهداشت و درمان منطقه جدی و ستودنی بوده است.

ایرج خرمدل، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز از به‌کارگیری نیروهای پزشک متخصص و فوق متخصص برای کمک به حل مشکل‌های درمانی و استقرار این نیروها با حمایت صنعت نفت در بیمارستان‌های کنگان و جم به‌منظور خدمات‌رسانی به حوزه جنوب استان بوشهر خبر داد و گفت: به‌روزرسانی تجهیزات و حضور پزشکان حاذق در کنار کمک‌رسانی به صنعت می‌تواند مشکلات درمانی مردم منطقه را حل کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *