اخبار داغ

تاسیس رسمی صندوق پژوهش و فناوری در خوزستان

صندوق پژوهش و فناوری خوزستان به عنوان چهل و نهمین صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی کشور به صورت رسمی ثبت و تاسیس شد. به گزارش پارک علم و فناوری خوزستان، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی خوزستان، پس از اخذ مجوز از کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری […]

اشتراک گذاری
16 مهر 1399
71 بازدید
کد مطلب : 7454

صندوق پژوهش و فناوری خوزستان به عنوان چهل و نهمین صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی کشور به صورت رسمی ثبت و تاسیس شد.

به گزارش پارک علم و فناوری خوزستان، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی خوزستان، پس از اخذ مجوز از کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری و طی مراحل لازم با سرمایه ۳۰ میلیارد ریال به صورت رسمی به ثبت رسید و براین اساس چهل و نهمین صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی کشور تاسیس شد.

ارائه خدمات ضمانت نامه ای، تجاری سازی نتایج پژوهش ها، جذب و یا هدایت منابع مالی دولتی و سرمایه گذاری خطر پذیر، ارائه خدمات مالی و تسهیلاتی، مشارکت و سرمایه گذاری در ایجاد، توسعه و توانمندسازی شرکت‌های فناورانه و دانش بنیان، اخذ و اعطای کارگزاری و عاملیت منابع و ارائه خدمات ارزیابی و امکان سنجی از خدمات این صندوق به شمار می‌رود.

پارک علم و فناوری خوزستان، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز، موسسه آموزش عالی کارون، شرکت فناور اندیشه گستر کامیار و شرکت زیست بنیان آویسا از جمله سهامداران این صندوق محسوب می‌شوند.

براساس این گزارش؛ درحال حاضر ۴۹ صندوق پژوهش و فناوری در ۲۵ استان کشور مشغول به فعالیت هستند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *