اخبار داغ

طرح توانمندسازی دبیران جوامع پیرامون پارس جنوبی و غرب کارون آغاز شد

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران از آغاز طرح توانمندسازی دبیران و معلمان استان بوشهر و خوزستان با محوریت منطقه پارس جنوبی و غرب کارون با صرف اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مدیریت نظارت بر […]

اشتراک گذاری
15 مهر 1399
97 بازدید
کد مطلب : 7402

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران از آغاز طرح توانمندسازی دبیران و معلمان استان بوشهر و خوزستان با محوریت منطقه پارس جنوبی و غرب کارون با صرف اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز در سال جاری همسو با سیاست مسئولیت‌های اجتماعی خود، در یک اقدام جدید، طرح توانمندسازی دبیران و معلمان را در دستور کار قرار داده است.

مراحل اجرایی این طرح در منطقه پارس جنوبی در شهرهای عسلویه، کنگان، دیر و جم آغاز شده است و در استان خوزستان نیز با محوریت منطقه غرب کارون اجرایی می‌شود.

این دوره‌های آموزشی ویژه معلمان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و همچنین برای دبیران علاقه‌مند به تدریس کلاس‌های کنکور برگزار می‌شود. مدرس این دوره‌ها نیز استادان برجسته آموزشی کنکور هستند.

در پایان دوره‌های آموزشی، برگزاری همایش‌های جمع‌بندی در دستور کار است که همه دانش آموزان بدون محدودیت می‌توانند در این همایش‌ها شرکت کنند و با یادگیری نکات کلیدی و مهمی که از سوی استادان مطرح می‌شود، خود را برای کنکور آماده کنند.

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همچنین برای دانش‌آموزانی که زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هستند، بسته آموزشی ویژه‌ای در نظر گرفته است. این بسته آموزشی شامل مجموعه کتاب‌های کنکور سراسری و آمادگی در آزمون و ثبت‌نام در آزمون‌های آزمایشی است.

اعتبار لازم برای اجرایی کردن طرح توانمندسازی معلمان و دبیران، اجرای همایش‌های جمع‌بندی و بسته آموزشی استان بوشهر حدود ۳۰ میلیارد ریال و استان خوزستان افزون بر ۲۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

دوره‌های آموزشی ویژه معلمان و دبیران با هماهنگی‌های لازم با وزارت آموزش و پرورش استان بوشهر و خوزستان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود. در ضمن با توجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه امسال بیشتر کلاس‌های درسی به صورت مجازی برگزار می‌شود، از این فرصت برای آموزش و توانمندسازی دبیران و معلمان استفاده می‌شود.

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز در حالی امسال اقدام به اجرایی کردن طرح توانمندسازی دبیران و معلمان کرده که پیش از این، بیش از سه دوره کلاس‌های کنکور با عنوان «طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان منطقه پارس جنوبی و غرب کارون» برگزار کرده و در مجموع هزار و ۲۶۱ دانش آموز در آستانه کنکور را با هزینه‌ای افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال زیر پوشش دوره‌های تقویت بنیه علمی قرار داده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *