اخبار داغ

برگزاری ششمین دوره کنگره راهبردی نفت و نیرو به‌صورت مجازی

ششمین دوره کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو به‌طور مجازی ۱۸ تا ۲۰ آذرماه امسال برگزار می‌شود. به گزارش تجهیز نیوز، ششمین دوره کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو پس از برگزاری پنج دوره پیاپی امسال ضمن ایجاد تغییر و تحولات متناسب با شرایط حاضر کشور به‌عنوان «نخستین کنگره مجازی حرفه‌ای ایران»، روزهای […]

اشتراک گذاری
14 مهر 1399
42 بازدید
کد مطلب : 7228

ششمین دوره کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو به‌طور مجازی ۱۸ تا ۲۰ آذرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش تجهیز نیوز، ششمین دوره کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو پس از برگزاری پنج دوره پیاپی امسال ضمن ایجاد تغییر و تحولات متناسب با شرایط حاضر کشور به‌عنوان «نخستین کنگره مجازی حرفه‌ای ایران»، روزهای ۱۸ تا ۲۰ آذرماه امسال برگزار می‌شود.

کنگره نفت و نیرو از جمله رخدادهای سالانه است که توانسته نقش حلقه واسط میان فعالان این صنعت اعم از وزارتخانه‌ها، انجمن‌ها، مدیران، استادان و دانشجویان دانشگاه‌ها، کارشناسان و مجموعه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی را ایفا کند و بستری برای برقراری ارتباط، تبادل افکار و مبادله آخرین راهکارها و ارائه روش‌های بهبود و الگوی نوین حل مسئله در این حوزه فراهم سازد. این رویداد امسال نیز با سخنرانی نخبگان و مقام‌های عالی‌رتبه بخش‌های نفت و نیرو همراه خواهد بود.

رگولاتوری نفت و نیرو؛ روش‌های نوین تأمین مالی با نگاه به بازار سرمایه؛ مازاد متانول، آثار قیمتی و تکمیل زنجیره ارزش؛ تقویت شرکت‌های E&P برای دستیابی به ظرفیت ۸ میلیون بشکه تولید نفت؛ آینده تولید و مصرف گاز؛ تأثیر شرایط روز جهان بر آینده نفت و نیروی ایران؛ افق‌های پیش روی تجارت، ارزش‌آفرینی و مصرف گاز؛ تولید در بالادست با هدف پتروشیمی و مرز نقش‌آفرینی این صنعت؛ پالایشگاه یا پتروپالایشگاه، نقش دولت و بخش خصوصی؛ آینده بازارهای صادراتی نفت، فرآورده و پتروشیمی و نقش همکاری‌های بین‌المللی در دوران پساکرونا محورهای این همایش هستند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *