اخبار داغ

پتروشیمی دهدشت روی نوار توسعه

مدیرعامل گروه پتروپارس گفت: روند توسعه طرح ساخت پتروشیمی دهدشت پس از برگزاری چند مناقصه و تعیین پیمانکاران برنده، با سرعت در حال اجراست. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت پتروپارس، حمیدرضا مسعودی با بیان اینکه پس از برگزاری مناقصات «ساخت دفاتر اداری و کمپ مهندسی»، «احداث کارگاه مرکزی، انبارها و ساختمان […]

اشتراک گذاری
12 مهر 1399
63 بازدید
کد مطلب : 7131

مدیرعامل گروه پتروپارس گفت: روند توسعه طرح ساخت پتروشیمی دهدشت پس از برگزاری چند مناقصه و تعیین پیمانکاران برنده، با سرعت در حال اجراست.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت پتروپارس، حمیدرضا مسعودی با بیان اینکه پس از برگزاری مناقصات «ساخت دفاتر اداری و کمپ مهندسی»، «احداث کارگاه مرکزی، انبارها و ساختمان آتش‌نشانی» و «ساخت رآکتورها و مخازن تحت فشار» با سازندگان و پیمانکاران ایرانی، توسعه پتروشیمی دهدشت وارد فاز اجرایی شد، اظهار کرد: طراحی و نصب دکل مخابراتی و شبکه IT و عملیات حفاظت فیزیکی سایت نیز از سوی پیمانکاران ایرانی در حال اجراست.

وی بر ضرورت سرعت ‌بخشیدن به فرآیند احداث این طرح ملی تأکید کرد و افزود: پیش از این نیز پیمانکاران مطالعات ژئوتکنیک و عملیات تسطیح و فنس‌کشی محوطه از طریق برگزاری مناقصه انتخاب شده بودند که در مراحل پایانی عملیات خود قرار دارند.

براساس شرح کار این طرح ملی، طراحی، خرید، ساخت، نصب، پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی واحد HDPE و واحدهای یوتیلیتی مورد نیاز مجتمع دیده شده است که سرانجام ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن پلی‌اتیلن سنگین را فراهم خواهد کرد و منطقه دهدشت را به یکی از قطب‌های پتروشیمی تبدیل و اشتغال زیادی را در دو سال آینده در منطقه ایجاد می‌کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *