اخبار داغ

بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد

رئیس‌جمهوری بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ را به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد که براساس این بخشنامه، سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است نسبت به تنظیم سند اجرایی سال آینده اقدام‌های لازم را انجام دهد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، با ابلاغ […]

اشتراک گذاری
07 مهر 1399
52 بازدید
کد مطلب : 6536

رئیس‌جمهوری بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ را به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد که براساس این بخشنامه، سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است نسبت به تنظیم سند اجرایی سال آینده اقدام‌های لازم را انجام دهد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، با ابلاغ بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰، همه دستگاه‌ها را مکلف کرد تا در چارچوب جهت‌گیری‌ها و سیاست‌های مندرج در این بخشنامه سند اجرایی بودجه خود را تنظیم کنند.

سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست‌های جمعیت و اقدام‌های اجرایی مربوط، تمرکز بر توسعه صادرات غیرنفتی، مقابله فعالانه با شیوع کرونا، تسریع در طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای، اصلاح ساختار بودجه با رویکرد رفع موانع تولید و تسهیل فضای کسب‌وکار، توجه به معیشت مردم با اولویت تأمین کالاهای اساسی و توسعه الگوی مشارکت عمومی – خصوصی اصلی‌ترین چارچوب‌های تعیین‌شده در این بخشنامه هستند.

همچنین در این ابلاغیه تأکید شده است: در صورتی که دستگاه‌های مربوطه سند اجرایی بودجه خود را ارائه نکردند، سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است  خود نسبت به تنظیم این سند برای سال ۱۴۰۰ اقدام کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *