اخبار داغ

حفر ۶۴ حلقه چاه‌ نفت و گاز در ۶ ماه نخست امسال

۶۴ حلقه چاه نفت و گاز با تلاش متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در ۶ ماه نخست امسال در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور حفر شد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سعید اکبری، سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری گفت: از این تعداد چاه ۲۱ حلقه توسعه‌ای/ […]

اشتراک گذاری
05 مهر 1399
33 بازدید
کد مطلب : 6263

۶۴ حلقه چاه نفت و گاز با تلاش متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در ۶ ماه نخست امسال در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور حفر شد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سعید اکبری، سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری گفت: از این تعداد چاه ۲۱ حلقه توسعه‌ای/ توصیفی، ۴۲ حلقه تعمیری و یک حلقه اکتشافی بوده است.

وی افزود: ۵۰ حلقه از این چاه‌ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ۶ حلقه در شرکت نفت فلات قاره ایران، پنج حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، یک حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و یک حلقه در موقعیت فعالیت مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، حفاری، تکمیل و تحویل کارفرما شد.

سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری با بیان اینکه در زمان حاضر کار جابه‌جایی ۱۸ دستگاه حفاری سبک و سنگین ناوگان شرکت در مناطق عملیاتی استان‌های نفت‌خیز در دست اجرا قرار دارد، متراژ حفاری از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان شهریورماه را ۳۶ هزار و ۵۴۷ متر عنوان کرد.

اکبری ضمن بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: تلاشگران شرکت ملی حفاری ایران در آن دوران با ایثار، فداکاری، همت و از خود گذشتگی ضمن حضور در جبهه‌ها برای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نفت موفق به حفاری و تکمیل ۳۰۲ حلقه چاه در مناطق عملیاتی شدند که به‌عنوان سند افتخار شرکت ملی حفاری ایران و صنعت نفت تلقی می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *