اخبار داغ

مصرف بیش از ۱۰۴ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور

سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از مصرف بیش از ۱۰۴ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور در نیمه نخست امسال خبر داد. محمدرضا جولایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تجهیز نیوز اظهار کرد: مقدار مصرف گاز طبیعی در کل کشور در نیمه نخست امسال ۱۰۴ میلیارد و ۷۹۰ میلیون مترمکعب بوده که سهم […]

اشتراک گذاری
03 مهر 1399
98 بازدید
کد مطلب : 6143

سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از مصرف بیش از ۱۰۴ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور در نیمه نخست امسال خبر داد.

محمدرضا جولایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تجهیز نیوز اظهار کرد: مقدار مصرف گاز طبیعی در کل کشور در نیمه نخست امسال ۱۰۴ میلیارد و ۷۹۰ میلیون مترمکعب بوده که سهم بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده ۳۹ میلیارد و ۶۳۰ میلیون مترمکعب، صنایع عمده ۲۳ میلیارد و ۸۲۰ میلیون مترمکعب و نیروگاه‌ها نیز ۴۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون مترمکعب است.

وی تصریح کرد: مقدار گاز تزریق‌شده به شبکه خطوط سراسری در ۶ ماه نخست امسال هم ۱۲۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون مترمکعب بوده است که نسبت به دوره مشابه پارسال افزایش ۵ درصدی نشان می‌دهد.

به گفته سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز، مصرف گاز طبیعی در نخستین روز پاییز امسال، ۵۵۴ میلیون مترمکعب بوده است.

جولایی همچنین از آمادگی شرکت ملی گاز ایران برای تأمین پایدار گاز در زمستان امسال خبر داد و افزود: تمهیدات شرکت ملی گاز ایران در بخش تولید، انتقال و توزیع گاز از ماه‌ها پیش برای زمستان امسال بسیار مثبت پیش رفته، از این رو امسال هم هیچ مشکلی در مصرف گاز به‌ویژه در بخش خانگی نخواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *