اخبار داغ

بازدید مشاور ارشد وزیر نفت از طرح‌های در حال توسعه پارس‌جنوبی

مشاور ارشد وزیر نفت به همراه مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از تاسیسات پارس جنوبی بازدید کردند. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، آیدین ختلان، مشاور ارشد و دستیار ویژه وزیر نفت دیروز (سه شنبه، اول مهرماه) به همراه مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و جمعی […]

اشتراک گذاری
03 مهر 1399
78 بازدید
کد مطلب : 6147

مشاور ارشد وزیر نفت به همراه مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از تاسیسات پارس جنوبی بازدید کردند.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، آیدین ختلان، مشاور ارشد و دستیار ویژه وزیر نفت دیروز (سه شنبه، اول مهرماه) به همراه مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و جمعی از مدیران ارشد شرکت با حضور در منطقه پارس ۲ واقع در ۲۰ کیلومتری شهرستان کنگان از تاسیسات در حال تکمیل پارس جنوبی دیدن کردند.

این بازدید با هدف بررسی میزان پیشرفت و روند رو به پایان پروژه‌های باقیمانده پارس جنوبی شامل پروژه ساخت بندر خدماتی-صادراتی تمبک، خطوط لوله بین پالایشگاهی و تاسیسات پالایشگاهی فاز ۱۴ صورت گرفت که در آن مدیران، مجریان و پیمانکاران هریک از این پروژه‌ها با ارائه توضیحات فنی، اقدام‌های انجام شده در نیمه نخست امسال و همچنین چالش‌های موجود در روند توسعه پروژه‌ها را تشریح کردند.

در جریان این بازدید همه پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری همه گیر کرونا مطابق با دستورعمل‌های ابلاغی واحد ایمنی و بهداشت شرکت نفت و گاز پارس به نحو مطلوبی رعایت شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *