اخبار داغ

واحد تحقیق و توسعه شرکت محور ماشین دوار

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز  امروزه شرکتهایی در بازار رقابت موفق هستند که با بکارگیری تکنولوژی و دانش روز، محصولات با سطح بالایی از کیفیت و نوآوری تولید کنند و پاسخگوی نیاز روز مشتریان خود باشند . شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار نیز با قرار دادن این خط مشی در سرلوحه فعالیت […]

اشتراک گذاری
02 مهر 1399
54 بازدید
کد مطلب : 6061

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز  امروزه شرکتهایی در بازار رقابت موفق هستند که با بکارگیری تکنولوژی و دانش روز، محصولات با سطح بالایی از کیفیت و نوآوری تولید کنند و پاسخگوی نیاز روز مشتریان خود باشند . شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار نیز با قرار دادن این خط مشی در سرلوحه فعالیت های خود، واحد تحقیق و توسعه را بعنوان منبعی مهم برای نوآوری و محرکی مهم برای رشد شرکت، ملزم دانسته تا علاوه بر بهینه سازی عملکردهای شرکت به طراحی مدلهای جدید نیز اقدام نماید. این شرکت با توجه به تشکیلات سازمانی، امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی و نیروی انسانی متخصص، همواره از توانایی های لازم برای انجام فعالیتهای تحقیق و توسعه در زمینه تولید تجهیزات انتقال سیالات برخوردار بوده و از این جهت توانسته است گواهی تاسیس واحد تحقیق و توسعه( R&D) را از سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان در سال ۱۳۹۷اخذ نماید. محورهای اساسی فعالیتهای تحقیق و توسعه (R&D) این شرکت به شرح ذیل است :
طراحی و بهینه سازی تجهیزات جدید در صنعت نفت گاز و پتروشیمی
طراحی و ساخت تجهیزات صنعتی جدید مورد تقاضای مشتری
تولید محصول با رعایت اصل حفاظت از محیط زیست

وجود واحد تحقیق و توسعه ( R&D) و فعالیتهای مستمر آن موجب تسریع در پاسخگویی به تقاضای مشتریان برای اعمال تغییرات در تجهیزات موجود و تولید محصولات سفارشی شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *