اخبار داغ

خدمات جوشکاری شرکت محور ماشین دوار

ساخت انواع استراکچر ها ، سازه های صنعتی و بیس پلیت تجهیزات صنایع بزرگ استان خوزستان یکی از بخش های مهم و با اهمیت فرآیند ساخت در شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار می باشد . بنا به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مهندس روح اله عزیزی مدیر عامل شرکت […]

اشتراک گذاری
02 مهر 1399
133 بازدید
کد مطلب : 6103

ساخت انواع استراکچر ها ، سازه های صنعتی و بیس پلیت تجهیزات صنایع بزرگ استان خوزستان یکی از بخش های مهم و با اهمیت فرآیند ساخت در شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار می باشد .

بنا به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مهندس روح اله عزیزی مدیر عامل شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار :این کارگاه مجهز به انواع دستگاه ها و تجهیزات جوش و تجهیزات جانبی می باشد. همچنین کارگاه مجهز به دستگاه های پیشرفته برش برای ایجاد دقت و سرعت در فرآیند تولید محصولات می باشد.

کلیه فعالیت های مربوط به مونتاژ متعلقات الکتروپمپها، جوشکاری و آماده سازی مجموعه پمپ در این شرکت انجام می شود. ساخت مخازن سوخت دیزل پمپها، ساخت و آماده سازی سیستم روغنکاری تحت فشار در پمپهای بزرگ، جوشکاری لوله ها در پروژه های خاص، پکیج های آتش نشانی از جمله فعالیت های کارگاه جوشکاری این شرکت است.

مهندس عزیزی در ادامه افزود : هم اکنون شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار با به کارگیری متخصصان مجرب خود توانسته است بخش عظیمی از ساخت تجهیزات صنایع بزرگ استان خوزستان از جمله صنایع پتروشیمی را در ساخت انواع تجهیزات و ارائه خدمات جوشکاری مرتفع سازد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *