اخبار داغ

ایستگاه‎های سی‌جی‌اس گیلان به سامانه مانیتورینگ تجهیز شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از تجهیز همه ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز (سی‌جی‌اس) به سامانه مانیتورینگ خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر اظهار کرد: این شرکت به‌عنوان نخستین شرکت گاز استانی در کشور، موفق به تکمیل سامانه مانیتورینگ برای همه ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز (سی‌جی‌اس) شد. […]

اشتراک گذاری
02 مهر 1399
86 بازدید
کد مطلب : 6049

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از تجهیز همه ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز (سی‌جی‌اس) به سامانه مانیتورینگ خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر اظهار کرد: این شرکت به‌عنوان نخستین شرکت گاز استانی در کشور، موفق به تکمیل سامانه مانیتورینگ برای همه ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز (سی‌جی‌اس) شد.

وی افزود: با اتصال سامانه مانیتورینگ ایستگاه‌های فصل مشترک دیسپچینگ ملی گاز ایران به این سامانه، هم‌اکنون همه ایستگاه‌های سی‌جی‌اس  این استان در سامانه‌های واحد اندازه‌گیری و توزیع گاز استان گیلان به‌طور آنلاین رصد می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان تصریح کرد: راه‌اندازی این سامانه به‌منظور پایش آنلاین اطلاعات ایستگاه‌های تقلیل فشار و کنترل مصرف به‌ویژه در زمان افزایش مصرف در فصل سرد، بحران‌های احتمالی و  همچنین پایش استمرار جریان گاز اهمیت ویژه‌ای دارد.

اکبر با اشاره به گسترش روزافزون مصرف‌کنندگان گاز در استان، گفت: هم اکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک در گیلان مصرف‌کننده گاز طبیعی هستند که این موضوع لزوم نظارت و کنترل بیشتر بر تأسیسات و خطوط گاز را برای افزایش پایداری جریان گاز ضروری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *