اخبار داغ

مهندس محسن عزیزی به کمیته علمی و داوران نشریه قطعه سازان صنعت پیوست

بنا به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز مهندس محسن عزیزی رئیس هیئت مدیره شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان خوزستان به کمیته علمی و داوران نشریه قطعه سازان صنعت پیوست . مجله قطعه سازان صنعت وابسته به شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار […]

اشتراک گذاری
01 مهر 1399
92 بازدید
کد مطلب : 5957

بنا به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز مهندس محسن عزیزی رئیس هیئت مدیره شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان خوزستان به کمیته علمی و داوران نشریه قطعه سازان صنعت پیوست .

مجله قطعه سازان صنعت وابسته به شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار  با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیک) به شماره ۸۵۶۸۵ در مرداد ماه ۱۳۹۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مهندسی مکانیک و ساخت و تولید قطعات صنعتی در صنایع نفت گاز و پتروشیمی و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب نظران از سراسر کشور می نماید. این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *