اخبار داغ

اهداف بودجه ۹۹ در زمینه رونق تولید و فقرزدایی محقق می‌شود

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای تحقق بودجه امسال تلاش شده است که اقدام‌های واقع‌بینانه درباره وضع اقتصادی کشور انجام شود، گفت: اهداف بودجه ۹۹ در زمینه رونق تولید و فقرزدایی تحقق می‌یابد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، عصر امروز (دوشنبه، ۳۱ […]

اشتراک گذاری
01 مهر 1399
65 بازدید
کد مطلب : 5943

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای تحقق بودجه امسال تلاش شده است که اقدام‌های واقع‌بینانه درباره وضع اقتصادی کشور انجام شود، گفت: اهداف بودجه ۹۹ در زمینه رونق تولید و فقرزدایی تحقق می‌یابد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، عصر امروز (دوشنبه، ۳۱ شهریورماه) در نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه، با استناد به سرفصل‌های مختلف بودجه کل کشور، گفت: سرفصل‌های بودجه به‌گونه‌ای تدوین شده است که در کنار تأمین کالاهای اساسی و  مواد اولیه تولید پروژه‌های اولویت‌دار در حوزه‌های زیربنایی نیز طبق برنامه زمان‌بندی شده اجرا شود.

در این نشست همچنین محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همان‌طوری که بارها گفته شده ما تنها با تحریم‌های اقتصادی دشمن روبه‌رو نیستیم، بلکه درگیر یک جنگ اقتصادی هستیم و شورای عالی هماهنگی اقتصادی به‌عنوان قرارگاه مقابله با این جنگ اقتصادی نقش‌آفرینی می‌کند.

وی افزود: با هم‌افزایی همه بخش‌های درون نظام و با هماهنگی‌هایی که به‌وجود خواهد آمد، بدون شک در رویارویی با این جنگ اقتصادی با استفاده از همه ظرفیت‌های نظام به پیروزی دست خواهیم یافت.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه نیز در این نشست با اشاره به مباحث مطرح‌شده و نیازهای اقتصادی کشور، تصریح کرد: دیگر قوای کشور در کنار دولت هستند و به قوه مجریه که در وسط میدان مقابله با مشکلات و جنگ اقتصادی دشمن ایستاده و مسئولیت اصلی را در این زمینه بر دوش دارد مساعدت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: آماده همکاری با دولت برای پشت سرگذاشتن و رفع موانع موجود و تحقق برنامه‌ها هستیم.

در این نشست محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از منابع و مصارف پیش‌بینی‌شده در بودجه امسال کشور و میزان تحقق پیش‌بینی‌های انجام گرفته و وضع اقتصادی ارائه کرد و پس از بحث و بررسی‌های لازم، تصمیم‌هایی برای تحقق منابع درآمدی بودجه با رعایت صرفه‌جویی‌های لازم گرفته شد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *