اخبار داغ

۲۰۰ دستگاه خودرو عمومی در استان البرز دوگانه‌سوز شدند

اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (تاکسی‌ و وانت‌بار) در کشور، دوگانه‌سوز شدن ۲۰۰ دستگاه خودرو عمومی در استان البرز را به همراه داشت. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، از ابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی، با بازدیدهای انجام‌شده از کارگاه‌های مجاز […]

اشتراک گذاری
31 شهریور 1399
60 بازدید
کد مطلب : 5699

اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (تاکسی‌ و وانت‌بار) در کشور، دوگانه‌سوز شدن ۲۰۰ دستگاه خودرو عمومی در استان البرز را به همراه داشت.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، از ابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی، با بازدیدهای انجام‌شده از کارگاه‌های مجاز این استان، تاکنون بیش از ۲۰۰ دستگاه خودرو عمومی با نصب مخزن و کیت مخصوص در سطح این استان دوگانه سوز شدند و تعداد یک‌صد دستگاه خودرو عمومی نیز در نوبت تبدیل شدن قرار دارند.

بر پایه این گزارش، با تولید مخزن از طریق منابع داخلی، سرعت تبدیل خودروها به دوگانه‌سوز افزایش یافته و شهروندان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه جامع اطلاعات خودروهای دوگانه‌سوز کشور به آدرس  GCR.NIOPDC.IR در این طرح به‌صورت رایگان شرکت کنند.

اولویت گازسوز کردن با خودروهایی است که زودتر در سامانه مورد نظر با ثبت کد ملی و شماره همراه خود نوبت‌گیری کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *