اخبار داغ

شرکت ملی نفت لیبی شرایط فوق‌العاده را لغو کرد

شرکت ملی نفت لیبی شرایط فوق‌العاده را برای یک ماه و در تأسیساتی که نظامیان حضور ندارند لغو کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز از تونس، شرکت ملی نفت لیبی (NOC) روز شنبه (۲۹ شهریورماه) شرایط فوق‌العاده بنادر و تأسیسات نفتی امن را لغو کرد، در حالی این تدابیر برای تأسیساتی که نظامیان در آنها حضور دارند همچنان […]

اشتراک گذاری
31 شهریور 1399
48 بازدید
کد مطلب : 5681

شرکت ملی نفت لیبی شرایط فوق‌العاده را برای یک ماه و در تأسیساتی که نظامیان حضور ندارند لغو کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از تونس، شرکت ملی نفت لیبی (NOC) روز شنبه (۲۹ شهریورماه) شرایط فوق‌العاده بنادر و تأسیسات نفتی امن را لغو کرد، در حالی این تدابیر برای تأسیساتی که نظامیان در آنها حضور دارند همچنان پابرجاست.

 به گزارش تجهیز نیوز ، خلیفه حفتر، رهبر شورشیان شرق لیبی روز جمعه (۲۸ شهریورماه) با اعلام اینکه به مدت یک ماه محاصره نفتی لیبی را لغو می‌کند، گفت: با دولت طرابلس درباره توزیع عادلانه درآمد انرژی توافق کرده است. 

این در حالی است که وی درباره ترک تأسیسات نفتی توسط نیروهای تحت کنترلش چیزی نگفت.

ارتش ملی لیبی (LNA) و نیروهای متحد آنها از جمله مزدوران گروه واگنر روسیه برخی از بزرگ‌ترین میدان‌های نفتی و بندرهای صادراتی لیبی را در اختیار دارند و شرکت ملی نفت لیبی پیش از این هرگونه بازگشت به فعالیت را تا زمان ترک تأسیسات توسط نظامیان با توجه به ایمنی کارکنان خود رد کرده بود.

شرکت ملی نفت لیبی طی بیانیه‌ای در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد: شرایط فوق‌العاده میدان‌های نفتی و بنادر تا زمان حضور مزدوران واگنر و دیگر گروه‌های مسلح که مانع فعالیت‌های شرکت ملی نفت لیبی می‌شوند ادامه می‌یابد.

شرایط فوق‌العاده به شرایط بیرونی غیرمنتظره‌ای اشاره دارد که مانع انجام تعهدهای طرف قرارداد (شرکت ملی نفت لیبی) می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *