اخبار داغ

اجرای ضوابط یک مقطع تحصیلی بالاتر رزمندگان، در اولویت قرار گرفت

نشست بررسی وضع اجرای ضوابط ابلاغ‌شده درباره یک مقطع بالاتر رزمندگان صنعت نفت در اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی برگزار شد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، به دنبال درخواست رزمندگان صنعت نفت مبنی بر تسریع در اجرای ضوابط ابلاغ‌شده درباره […]

اشتراک گذاری
31 شهریور 1399
54 بازدید
کد مطلب : 5625

نشست بررسی وضع اجرای ضوابط ابلاغ‌شده درباره یک مقطع بالاتر رزمندگان صنعت نفت در اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی برگزار شد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، به دنبال درخواست رزمندگان صنعت نفت مبنی بر تسریع در اجرای ضوابط ابلاغ‌شده درباره یک مقطع تحصیلی بالاتر رزمندگان، نشستی با حضور نمایندگان مدیران توسعه منابع انسانی چهار شرکت اصلی برگزار شد.

در این نشست، پس از بررسی قوانین و مقررات مرتبط با موضوع، اجرای فوری ضوابط ابلاغ‌شده در زمینه یک مقطع بالاتر رزمندگان، در اولویت پروژه‌های منابع انسانی چهار شرکت اصلی قرار گرفت.

با اجرای ضوابط یاد شده، جانبازان، آزادگان، فرزندان شاهد و رزمندگان، از مزایای قانونی یک مقطع تحصیلی بالاتر بهره‌مند می‌شوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *