اخبار داغ

فراخوان طرح شناسایی پیمانکاران فنی انتقال گاز منتشر شد

فراخوان طرح شناسایی و آگاهی بخشی پیمانکاران فنی انتقال گاز با چهار محور منتشر شد. به گزارش پایگاه اختصاصی تجهیز نیوز و به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، این شرکت با هدف توانمندسازی پیمانکاران، آگاهی‌بخشی و گفتمان دوسویه و نیز تکمیل بانک اطلاعاتی پیمانکاران فنی برای برون‌سپاری خدمات خود با چهار محور از شرکت‌های […]

اشتراک گذاری
31 شهریور 1399
49 بازدید
کد مطلب : 5675

فراخوان طرح شناسایی و آگاهی بخشی پیمانکاران فنی انتقال گاز با چهار محور منتشر شد.

به گزارش پایگاه اختصاصی تجهیز نیوز و به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، این شرکت با هدف توانمندسازی پیمانکاران، آگاهی‌بخشی و گفتمان دوسویه و نیز تکمیل بانک اطلاعاتی پیمانکاران فنی برای برون‌سپاری خدمات خود با چهار محور از شرکت‌های متقاضی دعوت می‌کند فرم «بانک اطلاعات پیمانکاران» را دانلود و پس از تکمیل به همراه گواهی حسن انجام کار پروژه‌های مهم پیشین به آدرس ایمیل contractor@nigc-nigtc.ir ارسال کنند.

حوزه خدمات فنی مورد نیاز شامل بهره‌برداری و نگهداشت تأسیسات تقویت فشار گاز، بهره‌برداری و نگهداشت خطوط لوله گاز فشار قوی، تعمیرات ماشین‌آلات دوار و پیگرانی هوشمند خطوط انتقال گاز است.

یادآور می‌شود پس از بررسی فرم‌های واصله و ثبت در بانک اطلاعاتی، افزون بر فراخوان عمومی و تشریفات قانونی مناقصات، طبق نیازمندی‌های فنی، نشست‌های حضوری برای تبادل نظر و همفکری با پیمانکاران برگزار می‌شود.

فرم‌های ارسالی برای شرکت انتقال گاز ایران هیچ تعهدی ایجاد نمی‌کند و فقط برای همکاری‌های مورد نیاز آینده در نظر گرفته شده است. لطفاً از ارسال مستندات غیر از حسن انجام کار پرهیز شود؛ در صورت نیاز به دیگر مدارک مکاتبات لازم انجام می‌شود.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۱۳۱۴۴۶۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

فایل الکترونیکی بانک اطلاعات پیمانکاران برای استفاده از اینجا قابل دریافت است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *