اخبار داغ

شرکت محور ماشین دوار موفق به اخذ گواهینامه ‌ISO 14001 شد

با هدف افزایش رضایت مندی ذینفعان و ارائه خدمات منطبق با نیازهای مشتری، با پیگیری های بعمل آمده شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار موفق به اخذ گواهینامه ‌های بین‌المللی ‌ISO 14001 شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز مهندس روح اله عزیزی مدیر عامل شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار ضمن اعلام […]

اشتراک گذاری
31 شهریور 1399
96 بازدید
کد مطلب : 5927

با هدف افزایش رضایت مندی ذینفعان و ارائه خدمات منطبق با نیازهای مشتری، با پیگیری های بعمل آمده شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار موفق به اخذ گواهینامه ‌های بین‌المللی ‌ISO 14001 شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز مهندس روح اله عزیزی مدیر عامل شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار ضمن اعلام این خبر  گفت: بروزآوری الزامات قانونی، افزایش سرانه آموزشی در زمینه محیط زیست برای پرسنل، بهبود روند ارزیابی عملکرد محیط زیستی ،توجه به بحث ارتباطات درون و برون سازمانی در حوزه محیط زیست، شناسایی نیازها و انتظارات ذی نفعان در حوزه محیط زیست و نحوه تعامل با آن ها از جمله موارد ارائه شده در این ممیزی بوده است.

عزیزی با اشاره به این که شرکت محور ماشین دوار به عنوان یکی از برترین شرکت های عضو پارک علم و فناوری استان خوزستان موفق به اخذ گواهینامه ISO14001 ویرایش ۲۰۱۵ شد؛ ادامه داد: ممیزی شخص ثالث سیستم مدیریتیISO 14001  توسط شرکت بین المللی QAL به منظور ارزیابی عملکرد سازمان با الزامات سیستم انجام شده است.

وی عنوان کرد: در این ممیزی که با بازدید تیم ممیزی از سطح منطقه، نواحی و سایت های عملیاتی انجام شد؛ ممیزان با در نظر گرفتن شواهد و بررسی مستندات به تعیین میزان مطابقت وضعیت موجود با معیارهای استاندارد مذکور پرداختند.

به گفته مهندس عزیزی پرداختن به شناسایی ذی نفعان سازمان وتوجه ویژه به رویکرد چرخه عمر با در نظر گرفتن جنبه های محیط زیستی محصولات، خدمات و فعالیت های سازمان از ویژگی های این دوره ممیزی تلقی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *