اخبار داغ

دومین سالگرد شهدای حمله تروریستی اهواز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، در این مراسم که مسئولان، خانواده معظم شهدای حمله تروریستی و ایثارگران حضور داشتند، ساخت یادمان شهدای حمله تروریستی اهواز در محل شهادت این شهدای گرانقدر در پارک شهید سبحانی واقع در بلوار قدس اهواز آغاز شد. در این مراسم ارشد آجا و فرمانده قرارگاه نیروی زمینی ارتش در […]

اشتراک گذاری
31 شهریور 1399
62 بازدید
کد مطلب : 5651

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، در این مراسم که مسئولان، خانواده معظم شهدای حمله تروریستی و ایثارگران حضور داشتند، ساخت یادمان شهدای حمله تروریستی اهواز در محل شهادت این شهدای گرانقدر در پارک شهید سبحانی واقع در بلوار قدس اهواز آغاز شد.

در این مراسم ارشد آجا و فرمانده قرارگاه نیروی زمینی ارتش در منطقه جنوب غرب کشور گفت:ما هر چه داریم  از ایثارگری و حماسه آفرینی شهدای گرانقدر است.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی افزود:  ما امروز صاحب یک فرهنگ بسیار غنی هستیم که از دفاع مقدس به ما ارث رسیده و با این فرهنگ دشمنان شکست خواهند خورد.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سرفراز حمله تروریستی اهواز  در ۳۱ شهریور ۹۷، بیان کرد:این شهدای گرانقدر بدست گروه‌های ضد انقلاب و تروریستی به شهادت رسیده اند و در اولین روز از هفته دفاع مقدس به این شهیدان و همه شهدای سرفراز میهن اسلامی وبه  صبر و استقامت خانواده معظم شاهد ادای احترام می‌کنیم.

رئیس امور روحانیون دفتر عقیدتی -سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: الگوی همه شهدای ما حضرت سیدالشهدا (ع) است که به تاسی از ایشان حماسه و جانفشانی کردند.

حجت الاسلام احمد دهدار افزود: ما باید برای خدا حرکت و تلاش کنیم و شهدای ما مجاهدانه در راه دفاع از اسلام، انقلاب و میهن اسلامی گام برداشتند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *