اخبار داغ

مشارکت نفت در بهسازی روستاهای خوزستان

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از همکاری و مشارکت شرکت ملی نفت ایران با این بنیاد در احداث پروژه‌های عمرانی در ۷۸ روستای استان خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از ایسنا، مسعود انصاریان اظهار کرد: ۲۴ پروژه کمک به بهسازی و طرح هادی روستاهای خوزستان از سوی بنیاد مسکن استان و با […]

اشتراک گذاری
30 شهریور 1399
89 بازدید
کد مطلب : 5570

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از همکاری و مشارکت شرکت ملی نفت ایران با این بنیاد در احداث پروژه‌های عمرانی در ۷۸ روستای استان خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از ایسنا، مسعود انصاریان اظهار کرد: ۲۴ پروژه کمک به بهسازی و طرح هادی روستاهای خوزستان از سوی بنیاد مسکن استان و با مشارکت شرکت ملی نفت ایران و از محل اعتبارات مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز، با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد ریال از ابتدای سال ۹۹ تاکنون به پایان رسیده است.

وی افزود: ۵۴ پروژه دیگر نیز با پیشرفت‌های فیزیکی مختلف در دست احداث است و در مجموع، شرکت ملی نفت ایران ۲۱۰ میلیارد ریال به انجام این پروژه‌ها اختصاص داده است. این پروژه‌ها در قالب طرح‌های بهسازی روستاها و به‌منظور افزایش رفاه اجتماعی روستاییان مناطق برخوردار از نفت در حال اجرا هستند.

انصاریان بیان کرد: شرکت ملی نفت ایران ‌پیش از این نیز در قالب کمک به سیل‌زدگان فروردین ۹۸ خوزستان، ۸ هزار و ۹۱۹ تن میلگرد با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال میان روستاییان آسیب‌دیده توزیع کرده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *