اخبار داغ

کتاب ” بازاریابی سبز در عصر نوین” به قلم سیدفخرالدین طاهرزاده‌موسویان، متینه مقدم

پیش گفتار “کتاب بازاریابی سبز در عصر نوین” با وجود آنکه از مطرح شدن مباحث مربوط به  بازاریابی سبز سالیان زیادی می‌گذرد اما به دلایل گوناگونی این مسئله آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته است. امروزه شرکتها و سازمانها مجبورند به خاطر ارضای نیازهای مشتریان و عمل به مسئولیت اجتماعی و حمایت از حقوق […]

اشتراک گذاری
27 شهریور 1399
152 بازدید
کد مطلب : 5343

پیش گفتار “کتاب بازاریابی سبز در عصر نوین”

با وجود آنکه از مطرح شدن مباحث مربوط به  بازاریابی سبز سالیان زیادی می‌گذرد اما به دلایل گوناگونی این مسئله آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته است. امروزه شرکتها و سازمانها مجبورند به خاطر ارضای نیازهای مشتریان و عمل به مسئولیت اجتماعی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مسائل مربوط به حفظ محیط زیست را در فعالیتهای خود جای دهند.متأسفانه اکثر مردم معتقدند که کتاب بازاریابی سبز منحصراً به ترفیع یا تبلیغ محصولات با ویژگیهای محیطی اشاره دارد. کلماتی مانند: بدون فسفات، قابل بازیافت و سازگار با لایه ازون مواردی هستند که اغلب مصرف کنندگان آنها را با بازاریابی سبز مرتبط می‌دانند. در حالی که این کلمات فقط نشانه‌هایی از بازاریابی سبز هستند. به طور کلی بازاریابی سبز مفهوم بسیار وسیعتری است که می‌تواند در کالاهای مصرفی، صنعتی و یا حتی خدمات اعمال شود. بازاریابی سبز به توسعه و بهبود قیمت‌گذاری، ترفیع و توزیع محصولاتی اطلاق می‌شود که به محیط آسیب نمی‌رسانند. تفاوت بازاریابی سبز با سایر روش‌های بازاریابی تنها در این می‌باشد که این روش، تنها روش بازاریابی است که می‌تواند بین منافع شرکت، مصرف­کنندگان و جامعه را به صورت کامل حفظ کند و مانند ریشه یک درخت عمل می‌کند یعنی فلسفه شرکت را در اختیار خود می‌گیرد و از سایر روش‌های بازاریابی  بهره می‌جوید.

هدف اصلی نویسندگان کتاب بازاریابی سبز در عصر نوین آموزش و فرهنگ سازی سبز و آشنائی مردم ایران با این روش بازاریابی می‌باشد چراکه اهمیت این مسئله به اندازه‌ای است که چندین بار در قرآن به حفظ طبیعت و استفاده مناسب از آن به گونه ای که برای نسل‌های آینده هم حفظ شود اشاره شده است.

کتاب بازاریابی سبز در عصر نوین به قلم متینه مقدم،سیدفخرالدین طاهرزاده‌موسویان

نوبت چاپ: اول
قیمت روی جلد: ۶۰۰۰۰۰ ریال    (ارسال پستی رایگان)
جهت پاسخگویی به سؤالات و تهیه کتاب مربوطه می توانید از طریق گزینه خرید محصول و پل ارتباطی انتشارات عطران اقدام نمایید:
دفتر مرکزی انتشارات عطران:     ۶۶۱۹۱۰۰۰ -۰۲۱
شماره تلگرام پشتیبانی (۲۴ ساعته): ۰۹۱۰۸۱۷۲۸۹۶

انتشارات عطران
۰۲۱-۶۶۱۹۱۰۰۰
WWW.ATRANBOOK.IR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *