اخبار داغ

کتاب قسیم (تصفیه و استفاده مجدد از فاضلاب) ۲۰۱۸ جلد هفتم

کلیه حقوق مادی و معنوی کتاب قسیم (تصفیه و استفاده مجدد از فاضلاب) متعلق به گروه عطران و انتشارات عطران با شماره مجوز ۱۲۶۶۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. کتاب مذکور در انحصار ناشر مذکور بوده و فتوکپی و عکس برداری بدون اجازه کتبی ممنوع می باشد.هرگونه کپی برداری در فضای مجازی […]

اشتراک گذاری
27 شهریور 1399
106 بازدید
کد مطلب : 5331

کلیه حقوق مادی و معنوی کتاب قسیم (تصفیه و استفاده مجدد از فاضلاب) متعلق به گروه عطران و انتشارات عطران با شماره مجوز ۱۲۶۶۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. کتاب مذکور در انحصار ناشر مذکور بوده و فتوکپی و عکس برداری بدون اجازه کتبی ممنوع می باشد.
هرگونه کپی برداری در فضای مجازی یا انتشار و پخش این اثر یا قسمتی از آن در اینترنت (با واسطه یا مستقیم) مطلقاً ممنوع بوده و شخص یا مجموعه مربوطه سریعاً توسط پلیس فتا مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.
لازم به ذکر است درج تصویر روی جلد یا اسکن و تصاویر صفحات داخل کتاب در اپلیکیشن ها یا وبسایت های شرکت ها، پیمانکاران، مشاورین، ادارات و … منوط به اخذ اجازه کتبی این مجموعه می باشد؛ در غیر اینصورت تامین بی قید و شرط خسارات مالی و معنوی وارده به عهده شخص یا مجموعه خاطی بوده و اقدامات قانونی توسط اظهار نامه قضایی پلیس فتا صورت خواهد پذیرفت.

قـدردانـی

یک پروژه در این وسعت، نیاز به تعاون و همکاری بسیاری از افراد و سازمانها دارد. ما به بسیاری از افراد حرفه ای، اعضای هیات علمی، دانش‌آموزان و دوستان که با پیشنهادات سازنده کمک کرده اند، مدیون هستیم. ما باید از حمایت، تشویق و بررسی‌های مهیج مایکل موریسون، والتر چیانگ و پیت کی پاتل در این پروژه قدردانی کنیم. شرکت “CP&Y” یک شرکت مهندسی مشاور چند رشته‌ای در دالاس تگزاس است که پشتیبانی فنی را ارائه داد. ما از حمایت و پشتیبانی مایکل فری گریوز، مارسیا تار وراگرا، گرگوری و جانسون، الن سی کارپنتر، باربارا وینسنت، مگان‌ای مارتین، گیل وار بارت و دارویو سانچز قدردانی می‌کنیم. بسیاری از دانشجویان نیز با تایپ کردن، گرافیک، جستجوی ادبیات موضوعی و تصحیح به ما کمک کردند. در میان آنها برنارد دسوزا، رجواهر کامیدی، نلسون سول، ریچا کارانجار، گوتام اپی و الیماتو سیسای هستند.
کلسی وارن مدرک محیط زیست سید قسیم در دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تگزاس در آرلینگتون را اعطا کرد. این بودجه در حمایت از دانشجویان کمک بسیار کرد. از حمایت دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تگزاس در آرلینگتون بسیار قدردان هستیم. به ویژه، ما از حمایت دکتر علی ابوالمعالی و از حمایت‌های خستگی ناپذیر سارا ریدنور در فراهم کردن تدارکات تشکر می‌کنیم.
سرانجام، باید از حمایت عمیق، تشویق و صبر و شکیبایی خانواده‌هایمان قدردانی کنیم.
اگر چه بخش‌های این کتاب توسط حرفه ای‌ها و دانشجویان مورد بررسی قرار گرفته است، ولی آزمون واقعی زمانی خواهد بود که کتاب در کلاس‌ها و یا توسط حرفه ای‌ها در طراحی تاسیسات تصفیه فاضلاب مورد استفاده قرار بگیرد. ما از این موضوع بسیار قدردانی خواهیم کرد اگر همه کسانی که از این کتاب استفاده می‌کنند، ما را از هر گونه خطا و تغییراتی که معتقدند مفید است، مطلع کنند.

سید ر. قسیم و گوانگ ژو
آرلینگتون، تگزاس

با سپاس از وجود جناب مهندس عزیز موسوی همکار بخش مطالعات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، که هم ایده ترجمه این کتاب ارزشمند از ایشان بود و هم کمک علمی و فنی شایانی برای این کار حساس، پرزحمت و زمان بر می­ باشند.
همچنین باسپاس از زحمات مهندس سید فخرالدین طاهرزاده موسویان که با وقوف به حساسیت پروژه، نهایت تلاش خود را در راستای دقت و روانی متن، اهتمام داشته ­اند.
در نهایت مجموعه عطران با افتخار پذیرای ایرادات مطرح ­شده از طرف خوانندگان دانشمند به ترجمه و حتی متن اصلی می­ باشد و در صورت تأیید توسط هیأت علمی گروه عطران و همچنین نویسندگان کتاب اصلی، قطعا در چاپ­ های بعدی اصلاحات مطروحه اعمال خواهد گردید.

سرفصل مطالب کتاب قسیم (تصفیه و استفاده مجدد از فاضلاب) جلد ۶:

  • فن­آوری­های متعارف و در حال ظهور برای مدیریت باقی­مانده­ها استفاده می­شود.
  • خصوصیات لجن شهری
  • سیستم­های پردازش لجن، نمودارهای فرآیند و الزامات قانونی
  • روش­های تغلیظ کردن لجن و طراحی حوض تغلیظ کننده
  • روش­های تثبیت لجن و تئوری و طراحی هضم لجن و استفاده از بیوگاز
  • روش­های آماده کردن و آبگیری لجن
  • آنالیز تعادل جرم مواد و تأثیر جریان­های جانبی بر ویژگی­های سیال ورودی فاضلاب
  • فن­آوری­های جدید برای پردازش لجن
  • کودسازی از جامدات لجن
  • خشک کردن به کمک گرما، سوزاندن و سایر فرآیندهای تخریب لجن
  • کاربرد زمین از بیوسالیدها
  • دفع لجن توسط دفن زباله

لازم به ذکر است جهت مشاهده لیست کامل فهرست کتاب قسیم به سایت آمازون مراجعه گردد.

کتاب_مهندسی_قسیم_جلد_7عطران_قصیم

لینک خرید سایر جلدهای کتاب قسیم:

کتاب سید قسیم جلد اول

کتاب سید قسیم جلد دوم

کتاب سید قسیم جلد سوم

کتاب سید قسیم جلد چهارم

کتاب سید قسیم جلد پنجم

کتاب سید قسیم جلد ششم

نوبت چاپاول
قیمت روی جلد: ۱۲۰۰۰۰۰ ریال (ارسال پستی رایگان)
جهت پاسخگویی به سؤالات و تهیه کتاب مربوطه می توانید از طریق گزینه خرید محصول و پل ارتباطی انتشارات عطران اقدام نمایید:

دفتر مرکزی انتشارات عطران:     66191000 -021
شماره تلگرام پشتیبانی (۲۴ ساعته):  09108172896

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *