اخبار داغ

موافقت وزیر نفت با استمرار شرایط گذشته مشمولان حالت اشتغال در شهریور

در پی درخواست معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، وزیر نفت با استمرار پرداخت حقوق و مزایای مشمولین حالت اشتغال با شرایط قبل، در شهریورماه موافقت کرد. به گزارش تجهیز نیوز ، پس از مذاکرات و رایزنی‌های متعدد با دادستان دیوان محاسبات درباره درخواست بررسی مجدد امکان استمرار پرداخت مزایای موردنظر برای مشمولین […]

اشتراک گذاری
26 شهریور 1399
53 بازدید
کد مطلب : 5160

در پی درخواست معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، وزیر نفت با استمرار پرداخت حقوق و مزایای مشمولین حالت اشتغال با شرایط قبل، در شهریورماه موافقت کرد.

به گزارش تجهیز نیوز ، پس از مذاکرات و رایزنی‌های متعدد با دادستان دیوان محاسبات درباره درخواست بررسی مجدد امکان استمرار پرداخت مزایای موردنظر برای مشمولین حالت اشتغال صنعت نفت و تاکید بر لزوم تنظیم درخواست تجدیدنظر از هیئت عمومی دیوان عدالت اداری و اعاده دادرسی آرای هیئت سوم مستشاری، دادستان دیوان محاسبات موافقت خود را با پرداخت حقوق و مزایای مشمولین حالت اشتغال به شکل گذشته، برای شهریورماه اعلام کرد.

همچنین بازگشت دائمی پرداخت حقوق و مزایای این کارکنان به شکل گذشته موکول به انتصاب حاکم شرع جدید و صدور دستور توقف اجرای احکام دیوان محاسبات از جانب وی شد. در پی این توافق با دادستان دیوان محاسبات، فرزین مینو، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت از بیژن زنگنه، وزیر نفت درخواست کرد که حقوق و مزایای شهریورماه مشمولین حالت اشتغال به شکل گذشته پرداخت شود که مورد موافقت وزیر نفت قرار گرفت و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده در فیش حقوقی شهریورماه کارکنان منظور خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *