اخبار داغ

طوفان سالی به کمک قیمت نفت آمد

قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت ۴ و ۲۵ دقیقه امروز (چهارشنبه، ۲۷ شهریورماه) با ۱۵ سنت افزایش به ۴۰ دلار و ۶۸ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با ۱۸ سنت افزایش به ۳۸ دلار و ۴۶ سنت رسید. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری رویترز از توکیو، قیمت نهایی شاخص نفت خام […]

اشتراک گذاری
26 شهریور 1399
56 بازدید
کد مطلب : 5157

قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت ۴ و ۲۵ دقیقه امروز (چهارشنبه، ۲۷ شهریورماه) با ۱۵ سنت افزایش به ۴۰ دلار و ۶۸ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با ۱۸ سنت افزایش به ۳۸ دلار و ۴۶ سنت رسید.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری رویترز از توکیو، قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت روز سه‌شنبه (۲۵ شهریورماه) ۴۰ دلار و ۵۳ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۳۸ دلار و ۲۸ سنت بود.

قیمت نفت امروز افزایش یافت و روند افزایشی معاملات پایانی دیشب؛ امروز هم ادامه داشت، زیرا طوفان تولید نفت و گاز دریایی ایالات متحده را مختل کرده است و یک گزارش صنعتی کاهش چشمگیری را در حجم ذخیره‌سازی نفت خام این کشور نشان داد.

تحلیلگران مؤسسه ریستاد انرژی در یادداشتی در این باره اعلام کردند: برآورد کنونی ما از مجموع مقدار تولید متوقف‌شده به دلیل طوفان سالی ۳ تا ۶ میلیون بشکه نفت در طول تقریباً ۱۱ روز است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *