اخبار داغ

برترین پایگاه های خبری اختصاصی در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و بنا به سایت جامع رسانه های کشور در میان پایگاه های خبری اختصاصی استان خوزستان و بر اساس رتبه بندی بین المللی الکسا پر بازدید ترین پایگاه های خبری اختصاصی در استان خوزستان در سال ۹۹ انتخاب شدند . لازم به ذکر است که الکسا یک وبسایت معتبر […]

اشتراک گذاری
25 شهریور 1399
112 بازدید
کد مطلب : 5097

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و بنا به سایت جامع رسانه های کشور در میان پایگاه های خبری اختصاصی استان خوزستان و بر اساس رتبه بندی بین المللی الکسا پر بازدید ترین پایگاه های خبری اختصاصی در استان خوزستان در سال ۹۹ انتخاب شدند .

لازم به ذکر است که الکسا یک وبسایت معتبر بین المللی است که با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف اقدام به رتبه بندی سایت های اینترنتی می نماید. خلاصه و چکیده این رتبه بندی عددی بین ۱ تا چند میلیون می باشد که هرچه این عدد به یک نزدیکتر باشد رتبه وبسایت بالاتر می باشد. همچنین این وب سایت رتبه سایت ها در کشورهایی که بیشترین بازدید را دارند و تعداد متوسط بازدیدهای روزانه (Views) در سه ماه اخیر را بدست می دهد.

 از نکات قابل توجه این آمار بدست آمده قرار گرفتن پایگاه خبری تجهیز نیوز در رده دوم پر بازدیدترین سایت های خبری اختصاصی استان خوزستان است که با توجه به تازه تاسیس بودن این پایگاه خبری بسیار قابل توجه است.
بر اساس آمار الکسا ، سه پایگاه خبری زیر به عنوان برترین سایت های خبری اختصاصی خوزستان معرفی شدند :

۱-پایگاه خبری نفت آنلاین

۲-پایگاه خبری تجهیز نیوز

۳-پایگاه خبری روابط عمومی نوین ایران

ضمنا پایگاه های خبری آموزش گستران فردا ، ارتباطات سلامت،زبان پژوهش نیوز، عصر کشاورزی،کشاورزی پرس،مصونیت ،نفت کاو جنوب در رتبه های دیگر این سایت های اختصاصی قرار گرفتند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *