اخبار داغ

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با التعاون

ترکیب قهرمان ایران برای ورود دوباره به لیگ قهرمانان و مصاف با التعاون تیم دوازدهم جدول لیگ عربستان تا حدود زیادی قابل حدس است. بعید به نظر می‌رسد چیزی جز این ترکیب را در زمین ببینیم. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از ورزش سه ، در سیستم ۲-۴-۴ مورد علاقه یحیی حامد لک درون دروازه […]

اشتراک گذاری
25 شهریور 1399
82 بازدید
کد مطلب : 5053

ترکیب قهرمان ایران برای ورود دوباره به لیگ قهرمانان و مصاف با التعاون تیم دوازدهم جدول لیگ عربستان تا حدود زیادی قابل حدس است. بعید به نظر می‌رسد چیزی جز این ترکیب را در زمین ببینیم.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از ورزش سه ، در سیستم ۲-۴-۴ مورد علاقه یحیی حامد لک درون دروازه می‌ایستد، شجاع و کنعانی در قلب دفاع، سیامک نعمتی و سعید آقایی دو مدافع راست و چپ خواهند بود، کمال و نوراللهی در قلب زمین، بشار در جناح راست بازی می‌کند و مثل همیشه به مرکز می‌زند و پهلوان هافبک چپ خواهد بود و جای ترابی را پر می‌کند. در نوک حمله هم زوج امیری – آل‌کثیر به میدان می‌روند و بعید است بازیکنان دیگری در ترکیب اصلی باشند.

میلاد سرلک در پست هافبک میانی، امید عالیشاه در پست هافبک چپ و مهدی عبدی و آرمان رمضانی در نوک حمله بازیکنانی هستند که احتمالاً به عنوان مهره تعویضی به میدان بروند که از این جمع آرمان رمضانی نسبت به بقیه از نظر بدنی عقب‌تر است.

در ترکیب پرسپولیس حضور چهار بازیکن تازه‌وارد که کمتر از دو هفته از سرخ‌پوش شدن‌شان می‌گذرد جالب توجه خواهد بود ضمن اینکه سیامک نعمتی با وجود سابقه بازی در دفاع راست بعد از ماه‌ها حضور در این پست ترکیب اولیه را تجربه خواهد کرد.

*ترکیب التعاون

اما ترکیب التعاون با توجه به لیست آسیایی این تیم نیز تا حدودی قابل حدس است و حتماً کادر فنی و آنالیزورهای پرسپولیس طی روزهای اخیر روی آن متمرکز شده و با تماشای فیلم بازی‌های این تیم نقاط ضعف و قوت التعاون را استخراج کرده و در جلسات فنی مطرح کرده‌اند.

برای التعاون کاسیو دوس آنخوس گلر شماره یک پرتغالی و باتجربه‌شان در ترکیب اصلی خواهد بود. تعاون در دو بازی قبل از هفته آخر لیگ عربستان با دفاع سه نفره و سیستم ۳-۴-۳ به میدان رفت که شکست خورد اما در بازی آخر به دفاع چهار نفره رو آورد و با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی کرد و برنده شد. به همین خاطر به نظر می‌رسد عبدالله عسیری سرمربی موقت و نه چندان شناخته شده این تیم با همین سیستم تیمش را مقابل پرسپولیس به میدان بفرستد.
 


با توجه به خارج شدن نام ریکاردو ماچادو مدافع میانی باتجربه و پرتغالی از لیست به نظر می‌رسد یاگو آزودو سانتوس مدافع تازه به خدمت درآمده و برزیلی که با شماره ۴ قرار است به میدان برود جای او را در قلب دفاع بگیرد.

دیگر مدافع مرکزی تعاون در بازی آخر لیگ طلال العبسی مدافع ۲۲ ساله شماره ۵ تیم بود که اصلاً جایی در لیست آسیایی این تیم ندارد و به احتمال زیاد احمد حسن عسیری با شماره ۳۳ جایگزین او خواهد شد. با این شرایط جدال امیری و آل‌کثیر در خط حمله پرسپولیس با زوج سانتوس – عسیری مورد توجه قرار می‌گیرد.

یاسین عمر برناوی با شماره ۲ در دفاع راست و حسن کادش محبوب باتجربه در دفاع چپ بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد روبه‌روی پهلوان و بشار بازی خواهند کرد و جدال آنها هم دیدنی خواهد شد. جنگ بزرگتر در قلب میدان است. جایی که احمد و کمال باید از پس سدریک آمیسی آفریقایی با شماره ۱۷ و ریان صدیق ال‌موسی با شماره ۶ برآیند. جلوتر از این دو هافبک سلطان‌احمد منداش با شماره ۲۷ احتمالاً وینگر راست خواهد بود و عبدالمجید عبدالله السوات با شماره ۸۰ در پست مهاجم سایه و پست تک مهاجم تیمش بازی خواهد کرد. با بیرون رفتن پتورلینا دیگر خارجی تعاون از لیست هم احتمالاً محمد ابراهیم السهلاوی ملی‌پوش تر و فرز عربستان که گل بقای تیمش در لیگ را به ثمر رساند بازی خواهد کرد که او پیراهن شماره ۱۷ را به تن خواهد کرد.  

در خط حمله تعاون هم با کنار گذاشتن هلدون، به احتمال فراوان میچل توماس دوک استرالایی و تازه‌وارد با شماره ۱۲ بازی خواهد کرد که شجاع و کنعانی باید حواس‌شان به این بازیکن و البته ال سوات که از پشت او اضافه می‌شود نیز باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *