اخبار داغ

نخستین آزمایشگاه بات فیوژن راه‌اندازی شد

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان قزوین از راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه بات فیوژن لوله‌های PE با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی در سطح استان‌های همجوار خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدحسین قافله‌باشی در این باره گفت: وجود یک آزمایشگاه ذی‌صلاح برای انجام تست […]

اشتراک گذاری
23 شهریور 1399
108 بازدید
کد مطلب : 4937

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان قزوین از راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه بات فیوژن لوله‌های PE با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی در سطح استان‌های همجوار خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدحسین قافله‌باشی در این باره گفت: وجود یک آزمایشگاه ذی‌صلاح برای انجام تست بات فیوژن در استان‌های قزوین، زنجان، گیلان، همدان و… کاملاً احساس می‌شد و شرکت گاز استان قزوین با پیگیری‌های مستمر و همکاری با پارک علم و فناوری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی توانست به این مهم دست یابد.

وی با معرفی شرکت فناوران انرژی و محیط زیست دانا در زمینه انجام آزمون کشش سرجوش‌های پلی‌اتیلن، تصریح کرد: شرکت فناوران انرژی و محیط زیست دانا با کمک و آموزش‌های بازرسی فنی شرکت گاز استان قزوین توانست در دو مرحله ممیزی از سوی پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران تأیید صلاحیت لازم را بگیرد.

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان قزوین با بیان اینکه وجود این آزمایشگاه سبب تسهیل و تسریع در روند پروژه‌های گازرسانی می‌شود، یادآور شد: شرکت‌های گاز استانی همجوار و پیمانکاران مربوطه که تاکنون آزمایش‌های لازم را به آزمایشگاه شرکت ملی گاز ایران در شهر ری ارسال می‌کردند اکنون می‌توانند برای این کار، با شرکت فناوران انرژی و محیط زیست دانا همکاری لازم را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *