اخبار داغ

سانحه رانندگی، جان ۳ تن از کارکنان اروندان را گرفت

بر اثر برخورد دو دستگاه تریلی و اتوبوس در کیلومتر ۱۵ محور اهواز – آبادان، سه نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان جان خود را از دست دادند و ۱۶ مصدوم نیز به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافته‌اند. به گزارش خبرنگار تجهیز نیوز ، اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی […]

اشتراک گذاری
22 شهریور 1399
66 بازدید
کد مطلب : 4886

بر اثر برخورد دو دستگاه تریلی و اتوبوس در کیلومتر ۱۵ محور اهواز – آبادان، سه نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان جان خود را از دست دادند و ۱۶ مصدوم نیز به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار تجهیز نیوز ، اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز، زمان وقوع حادثه را ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه صبح امروز (شنبه، ۲۲ شهریورماه) اعلام کرده است و بر اساس اعلام اولیه رئیس پلیس راه خوزستان، بی‌احتیاطی از سوی کشنده در عدم رعایت حق تقدم هنگام دور زدن، علت بروز این سانحه بوده است.

شرکت نفت و گاز اروندان نیز اعلام کرده است بر اثر سانحه پیش‌آمده برای اتوبوس کارکنان این شرکت، سه نفر از کارکنان در دم جان باخته‌اند و ۱۶ نفر مجروح شده‌اند که مصدومان بلافاصله با همکاری فوریت‌های پزشکی و امکانات شرکت به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافته‌اند و اکنون به جز یک نفر، حال بقیه مصدومان رضایتبخش است.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از همان ابتدای وقوع حادثه در مجل سانحه و سپس بیمارستان حاضر شده است و این شرکت، تمامی هماهنگی‌های لازم را با آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی و … به منظور رسیدگی به حال مصدومان در کوتاهترین زمان ممکن انجام داده است.

متن پیام تسلیت شرکت نفت و گاز اروندان در سوگ سه تن از کارکنان این شرکت به شرح زیر است:

«اناالله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار درگذشت سه نفر از همکاران عزیزمان در منطقه دارخوین بر اثر بروز سانحه رانندگی در حین انجام وظیفه، مایه تألم و تأثر فراوان شد.

این ضایعه را به خانواده معزز آنها و همکاران شرکت نفت و گاز اروندان تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی غفران و رحمت واسعه برای درگذشتگان این حادثه، سلامت عاجل و صحت کامل مجروحان را از خداوند رحمان مسئلت می‌نماییم».

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *