اخبار داغ

سالن ورزشی شهید قاسم سلیمانی در حسینیه خوزستان افتتاح شد

سالن ورزشی شهید سپهبد قاسم سلیمانی که از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران در شهر حسینیه استان خوزستان احداث شده است، افتتاح شد. به گزارش خبرنگار تجهیز نیوز ، این سالن ورزشی که با هدف بهره‌مندسازی دانش‌آموزان اندیمشکی و با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان احداث شده است، عصر امروز […]

اشتراک گذاری
22 شهریور 1399
74 بازدید
کد مطلب : 4844

سالن ورزشی شهید سپهبد قاسم سلیمانی که از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران در شهر حسینیه استان خوزستان احداث شده است، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار تجهیز نیوز ، این سالن ورزشی که با هدف بهره‌مندسازی دانش‌آموزان اندیمشکی و با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان احداث شده است، عصر امروز (جمعه، ۲۱ شهریورماه) با حضور غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان، مسئولان آموزش و پرورش استان و مسئولان محلی اندیمشک و الوار گرمسیری و دیگر مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

سالن ورزشی شهید سپهبد قاسم سلیمانی با زیربنای ۱۰۷۰ متر مربع در زمینی به وسعت ۲ هزار متر مربع احداث شده که ۲۵ میلیارد ریال از مجموع ۴۳ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته به این پروژه از محل اعتبارات مدیریت نظارت بر طرح‌های عمران مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران تأمین شده است.

این سالن در شهر حسینیه، بخش الوار گرمسیری استان خوزستان در ۲۰ کیلومتری اندیمشک بنا شده و نخستین سالن ورزشی دانش‌آموزی در این بخش به شمار می‌رود.

علی قربانی، مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان در این باره گفت: به جز سالن ورزشی شهید سپهبد قاسم سلیمانی، احداث سالن ورزشی دیگری نیز از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران در شهرک مدنی اندیمشک در دست اقدام است که با توجه به پیشرفت ۹۵ درصدی آن، انتظار می‌رود ظرف یک‌ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

به گفته وی، دو پروژه ۹ کلاسه با پیشرفت‌های حدود ۸۵ و ۷۵ درصد نیز در این منطقه در دست احداث است که از مجموع اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی هر یک از این پروژه‌ها، ۳۰ میلیارد ریال (به ازای هر پروژه) را شرکت ملی نفت ایران تأمین مالی کرده است و در هر یک از این مدارس، امکان تحصیل ۳۰۰ دانش‌آموز فراهم خواهد شد.

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمران مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: در زمینه نوسازی مدارس استان خوزستان، تاکنون در مجموع ۲۱۸۱ کلاس درسی در سطح استان احداث کرده که این اقدام به افزایش ۱۲ درصدی سرانه فضای آموزشی استان منتهی شده است. در این حوزه به واسطه فعالیت‌های صورت گرفته در استان خوزستان، تاکنون بالغ بر یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۷۲۴ مترمربع فضای ورزشی (سرپوشیده و روباز) نیز با اعتبارات شرکت ملی نفت ایران ایجاد شده که با این اقدام‌ها، ضمن بهره‌مندی شهروندان، برای بیش از ۴ هزار نفر در استان نیز اشتغال‌زایی شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *