اخبار داغ

واحد اوره پتروشیمی لردگان وارد مدار تولید شد

فاز سوم پتروشیمی لردگان به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده اوره غرب کشور با ظرفیت تولید روزانه ۳ هزار و ۲۵۰ تن با اتکا به توان داخلی وارد مدار تولید شد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت گروه سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول)، محسن محمودی، مدیرعامل پتروشیمی اوره لردگان با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش‌های […]

اشتراک گذاری
19 شهریور 1399
66 بازدید
کد مطلب : 4747

فاز سوم پتروشیمی لردگان به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده اوره غرب کشور با ظرفیت تولید روزانه ۳ هزار و ۲۵۰ تن با اتکا به توان داخلی وارد مدار تولید شد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت گروه سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول)، محسن محمودی، مدیرعامل پتروشیمی اوره لردگان با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی مدیریت و کارکنان این مجموعه، واحد اوره به‌عنوان فاز سوم این مجتمع به تولید رسید تا مجموع تولید کود اوره در بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده اوره غرب کشور با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۷۳ هزارتن اوره ثبت شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی کامل این مجموعه در سه فاز تعریف شده بود که فاز نخست شامل واحدهای یوتیلیتی و واحدهای جانبی – که تمامی نیازهای اوره و آمونیاک را تولید می‌کنند – شهریورماه ۱۳۹۸ راه‌اندازی شد، افزود: واحد آمونیاک نیز به‌عنوان فاز دوم با ظرفیت ۸۰ درصد اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ در مدار تولید قرار گرفت و هم‌اکنون محصولات آن به فروش می‌رسد.

مدیرعامل پتروشیمی اوره لردگان با قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته به‌منظور بهره‌برداری از این مجتمع گفت: روحیه بسیار خوبی در همه همکاران که هر یک به‌ نوعی در تکمیل کردن این مجموعه نقش‌آفرینی کردند وجود داشت و توانستیم این پروژه را با ۲۸ میلیون نفرساعت کار بدون حادثه برای بهره‌برداری آماده کنیم. ثبت این رکورد افتخاری برای صنعت پتروشیمی است و تأثیر تلاش همکاران این مجموعه در این منطقه محروم کشور به‌خوبی در رونق اقتصادی منطقه مشهود است.

محمودی اظهار کرد: از اینکه این پتروشیمی بدون وجود کارشناس خارجی و به‌ دست متخصصان داخلی و نیروهای جوان ساخته شده احساس غرور می‌کنیم و این پیام بزرگی برای بخش صنعت است و نماد واقعی اقتصاد مقاومتی و باورهای داخلی است که می‌توان با تلاش و دوری از انفعال و سرگردانی، همت کرد و کارهای بزرگ انجام داد.

وی با اشاره به آثار مثبت این طرح برای توسعه اقتصادی منطقه تصریح کرد: با افتتاح این پتروشیمی ۷۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۲ هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به‌کار خواهند شد که بیشتر آنها نیروهای بومی را شامل می‌شود

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *