اخبار داغ

رشد ۶ درصدی تولید محصولات پتروشیمی در ۵ ماه سال ۹۹

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تولید مجتمع‌های پتروشیمی کشور در پنج ماه نخست امسال به بیش از ۲۵ میلیون تن رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد رشد داشته است. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سیدجلال میرهاشمی با اشاره به اینکه واحدهای پتروشیمی […]

اشتراک گذاری
18 شهریور 1399
89 بازدید
کد مطلب : 4610

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تولید مجتمع‌های پتروشیمی کشور در پنج ماه نخست امسال به بیش از ۲۵ میلیون تن رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد رشد داشته است.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سیدجلال میرهاشمی با اشاره به اینکه واحدهای پتروشیمی با ظرفیت مطلوبی در حال تولید هستند، اظهار کرد: بسیاری از مجتمع‌ها رشد تولید را رقم زده‌اند و در مجموع با تلاش صنعتگران پتروشیمی کشورمان پیش‌بینی می‌شود جهش تولید امسال در صنعت پتروشیمی محقق شود.

وی افزود: صنعت پتروشیمی به‌عنوان یکی از صنایع مادر از مهم‌ترین ارکان توسعه و موتور محرک بخش‌های گوناگون اقتصاد کشور است و رویکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره تولید، ایجاد تنوع در محصولات، تأمین خوراک صنایع داخلی و همچنین ارتقای ارزش سبد محصولات تولیدی در این صنعت پیشرو است.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه امسال با توجه به ظرفیت‌های موجود و اقدام‌های در حال انجام، همه شرایط و زیرساخت‌ها برای تحقق جهش تولید در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است، گفت: افزون بر راه‌اندازی و بهره‌برداری طرح‌های جدید، با اقدام‌های انجام‌شده، بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت تولید مجتمع‌های پتروشیمی موجود در دستور کار قرار دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *