اخبار داغ

آشنایی با برجسته ترین مشاور املاک خوزستان

 هزاران نفر از مشاوران املاک هستند که به خرید و فروش خانه و املاک تجاری برای مشتریانشان می پردازند. با این حال برخى مشاوران املاک به دلیل  اینکه در کارشان بهترین هستند، نسبت به سایر مشاوران، برجسته تر هستند. آنها هر معامله را به بهترین شکل ممکن به پایان می رسانند و براستى به نفع مشتریان […]

اشتراک گذاری
17 شهریور 1399
145 بازدید
کد مطلب : 4565

 هزاران نفر از مشاوران املاک هستند که به خرید و فروش خانه و املاک تجاری برای مشتریانشان می پردازند. با این حال برخى مشاوران املاک به دلیل  اینکه در کارشان بهترین هستند، نسبت به سایر مشاوران، برجسته تر هستند. آنها هر معامله را به بهترین شکل ممکن به پایان می رسانند و براستى به نفع مشتریان خود هستند. یکی از برجسته ترین و متفاوت ترین مشاورین املاک در کشور مجموعه عظیم اهواز ملک است .

مجموعه اهواز ملک با تکیه بر سابقه و تجربه فراوان در حوزه املاک و مستغلات و با بهره گیری از حقوقدانان متخصص در حوزه اراضی و املاک با سوابق کاری و اجرایی موفق نسبت به مسائل، ضوابط، مقررات و راهکارهای عملیاتی تشکیل گردیده و خدمات حقوقی (مشاوره ، وکالت ، داوری و …) را ارائه می نماید انواع خدمات حقوقی و ثبتی از جمله تهیه و تدوین و تنظیم قرارداد های مورد نیاز در حوزه خرید، فروش، مشارکت، اجاره، احداث و … و همچنین پیگیری و طرح دعاوی مرتبط با امور ثبتی، ملکی، اراضی امور موقوفه، شهرداری، زمین شهری و اقدامات مربوط به تفکیک و افراز در مراجع ذیصلاح را به شکل تخصصی و حرفه ای توسط کادر مجرب حقوقی خود، عهده دار می باشد.

ویژگی ها و مشخصه های اهواز ملک که آن را تبدیل به یک مشاور املاک موفق در بازار رقابتی امروز کرده است را از زبان مدیریت این مجموعه عظیم جناب آقای مهندس جعفرزاده جویا شدیم .

مهندس جعفر زاده که از کارآفرینان برتر کشور در حوزه املاک بوده عوامل موفقیت این مجموعه عظیم را بدین شرح تشریح نمودند

اطلاعات و دانش محلی

مهندس جعفر زاده دراین زمینه به خبرنگار پایگاه خبری تجهیز نیوز گفت : اهواز ملک با شناسایی مناطق مختلف اهواز و جمع آوری بانک اطلاعاتی محله های مختلف و دسته بندی آن، به یک مشاور املاک موفق تبدیل شده است. جمع آوری این بانک اطلاعاتی به کسب دانش کاری خوب از محله ها، قبل از اینکه به کار با مشتری بپردازید، کمک خواهد کرد.دانش محلی، در فهم و درک قوانین و مقررات مناطق مختلف و همچنین شناخت ارزش احتمالی یک ملک کمک می کند.

 مهارتهای ارتباطی پرسنل

برخورد مناسب پرسنل و کادر اهواز ملک با مردم و مشتریان و گفتگو در مورد همه مسائل قبل از پیش نویس یک قرارداد باعث رضایت مندی مشتریان اهواز ملک شده است . هنگامی که تمام جزییات مورد بحث قرار گرفتند، مشاورین مجرب اهواز ملک  در رابطه با تمام جنبه های یک معامله مذاکره میکنند  بطوریکه هر دو طرف سود ببرند

صداقت

یکی از مهمترین ویژگی های اهواز ملک صداقت است. از منظر اهواز ملک ریاکاری، غیر اصولی و غیر اخلاقی استو  می تواند یک سازمان را سریع و برای همیشه لکه دار کند. هیچ کس دوست ندارد که با یک مشاور که دارای شهرتی مشکوک است، کار کند. هم فروشندگان و هم خریداران و هم موجرین و هم مستاجرین به دنبال بهترین بازدهی در معاملات خود هستند و پیش از تصمیم به انتخاب یک مشاور، در رابطه با او پرس و جو می کنند. اعتبار مهم است و با افتخار مجموعه اهواز ملک در این حوزه اولویت های خود را بر اصول صداقت بنا نهاده و مشتریان ثابت خوبی دارد که می توانند درباره ى معاملات موفق اخیر به خوبی شهادت دهند .

تلاش

نگرش سختگیرانه باعث می شود تا یک مشاور از دیگر مشاوران یک آژانس یا یک منطقه متمایز باشد. فروش و یا اجاره ملک یک کار یک روزه نیست و زمان و تلاش زیادی برای به دست آوردن توافق هر دو طرف برای قبول شرایط، قبل از امضای قرارداد، نیاز است. به همین دلیل است که اهواز ملک هرگز دست از کار نمی کشد و تمام تلاش خود را با امید انجام شدن کار انجام مى دهد.

 آشنایی با قوانین و مقررات

از آنجایی که بیشتر مردم از قوانین املاک و مستغلات هنگام خرید و فروش یا اجاره یا هرگونه قرارداد ملکى دیگر، بی اطلاع یا کم اطلاع هستند، مشاورین حقوقی اهواز ملک  با دانش حقوقی و تسلط کامل به قوانین و مقررات حوزه املاک مشتریان خود را در رابطه با این فرایند پیچیده راهنمایی می کنند .

 پیگیری

اهواز ملک به عنوان یکی از برجسته ترین مشاورین املاک کشور پیگیری امور هر مشتری راغب را در دستیابی به موفقیت از اصول کاری خود می داند .پیگیری مشتریان راغب از طریق اتوماسیون و تکنولوژی های روز و با  کمک برنامه های کاربردی به صورت سیستمی موجود است و مشاوران املاک اهواز ملک منتظر نمی شوند تا مشتری ها با آنها تماس بگیرند. آنها همواره، وقت های ملاقات، جلسات و برنامه های بازدید خود را چک می کنند. آنها همچنین انعطاف پذیر بوده و برنامه زمانی خود را در صورت درخواست مشتری تنظیم می کنند.

اشتیاق

مشاوران املاک اهواز ملک از انجام امور کاری خود لذت می برند و با نشان دادن بهترین گزینه ها، مناسب با بودجه مشتریان، علاقه خود را به خدمت به آنها نشان می دهند . تمامی کارشناسان و مشاورین اهواز ملک به تمام افراد مختلف احترام می گذارند تا بتواند برای مردم از تمام فرهنگ ها و محله ها منزل تهیه کرده و آنها را راضی و خشنود نمایند.

همه پرسنل اهواز ملک به آنچه که انجام می دهند مشتاق بوده و و مراقب ظاهر خود بوده و همواره به مشتریان خود کمک می کنند تا سرمایه گذاری های سودمند خود را در زمینه املاک انجام دهند .

 صحبت آخر

این ها فقط چند ویژگی و مهارت مهم مجموعه عظیم اهواز ملک هستند که آن را تبدیل به برجسته ترین مشاور املاک در استان خوزستان و کشور کرده است . مشاورین اهواز ملک خود را نسبت به تمام تغییراتی که در قوانین و مقررات مربوط به املاک و مستغلات اتفاق می افتد، به روز نگه می دارند و به دنبال پیشرفت های مربوط به تکنولوژی مانند منابع آنلاین، وب سایت ها، انجمن ها، کانون ها و برنامه های کاربردی می باشد، که می توانند به آنها در خدمت بهتر به مشتریان خود کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *