اخبار داغ

افزایش ۸۰ درصدی قیمت انواع خودرو داخلی طی ۷ ماه اخیر/ بازار خودرو بلاتکلیف تر از قبل شد

رئیس نمایشگاه داران خودرو با تاکید بر اینکه امسال بازار خودرو نه تنها ساماندهی پیدا نکرده بلکه بلاتکلیف تر از ماه های گذشته است، گفت: طی هفت ماه اخیر قیمت انواع خودروهای داخلی تا ۸۰ درصد افزایش پیدا کرده است. به گزارش از خبرگزاری تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، با اشاره به […]

اشتراک گذاری
16 شهریور 1399
52 بازدید
کد مطلب : 4513
افزایش 80 درصدی قیمت انواع خودرو داخلی طی 7 ماه اخیر/ بازار خودرو بلاتکلیف تر از قبل شد

رئیس نمایشگاه داران خودرو با تاکید بر اینکه امسال بازار خودرو نه تنها ساماندهی پیدا نکرده بلکه بلاتکلیف تر از ماه های گذشته است، گفت: طی هفت ماه اخیر قیمت انواع خودروهای داخلی تا ۸۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش از خبرگزاری تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ سقف قیمتی در معاملات بازار وجود نداشته و فروشندگان به صورت سلیقه ای قیمتها را تعیین می کنند، اظهار داشت: افرادی که خودرو در اختیار دارند نسبت به شرایط بازار قیمت‌گذاری‌های خود را انجام می‌دهند و هیچ نظارتی نیز بر عملکرد آنها صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه طی یک هفته اخیر پراید ۱۱۱ حدود۹ میلیون تومان و پراید ۱۳۱ حدود ۱۱میلیون تومان گران شده است، افزود:علاوه براین در روزهای اخیر ساینا رشد ۱۲ میلیون تومانی پژو ۴۰۵ رشد ۱۶ میلیون تومانی و پژو پارس حدود ۱۵ میلیون تومان گران شده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با تاکید براینکه نمایشگاه داران در معاملات خودروهای داخلی بیگانه هستند و مهره اصلی این روزهای بازار فضای مجازی است تصریح کرد: معاملات خودرو در بازار به صفر رسیده است اما بازار داغی در فضای مجازی دارد. به نحوی که هر کس با انتشار آگهی های مختلف سعی در افزایش بیشتر قیمت ها در بازار دارد. 

مؤتمنی با اشاره به اینکه بررسی ها نشان می دهد طی هفت ماه گذشته قیمت انواع خودروهای داخلی رشد ۸۰ درصدی را تجربه کرده است، گفت: هنوز تصمیم مناسبی برای سامان دهی بازار به کار گرفته نشده و به نوعی بازار خودرو گویا برای مسئولین فراموش شده است. 

به گفته وی نوسانات قیمت دلار نیز بر بلاتکلیفی خودرو اضافه کرده اما طی دو روز اخیر نمی‌دانیم چه اتفاقی در بازار بوجود آمده که ما شاهد رشد قابل توجه در انواع خودروهای داخلی هستیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *